اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۶۷۰۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

روز‌های شلوغ پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی

هفته گذشته پرسپولیسی‌ها با جذب علیرضا ابراهیمی به صورت رسمی کار نقل‌وانتقالات تابستانی را آغاز کردند و در ادامه نیز توانستند رضا دهقانی را به خدمت بگیرند.

روزنامه خراسان: هفته گذشته پرسپولیسی‌ها با جذب علیرضا ابراهیمی به صورت رسمی کار نقل‌وانتقالات تابستانی را آغاز کردند و در ادامه نیز توانستند رضا دهقانی را به خدمت بگیرند. روز گذشته نیز مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شد و در اولین گام مدیران پرسپولیس توانستند برای تمدید قرارداد با وحید امیری به توافق برسند. اما این همه ماجرا نیست و قرار است از امروز اتفاقات مهمی را در پرسپولیس در بحث نقل‌وانتقالات شاهد باشیم و هفته پر رفت‌وآمدی را در باشگاه پرسپولیس ببینیم.

گفته می‌شود شاید در روزهای آتی سجاد شهباززاده، مهاجم فصل گذشته سپاهان و آقای گل لیگ بیستم که با قرمزها برای امضای قرارداد وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شود. همچنین سعید حسین‌پور، بازیکن جوان این تیم که در نیم‌فصل لیگ بیستم راهی ماشین‌سازی شده بود با اتمام قراردادش دوباره به جمع شاگردان یحیی اضافه شده و حالا برای روشن شدن وضعیت قراردادش راهی باشگاه خواهد شد. اما شاید یکی از بهترین خبرهایی که یحیی گل‌محمدی برای شنیدن آن لحظه‌شماری می‌کند عقد قرارداد با علی نعمتی، مدافع میانی و چپ‌پای باشگاه پدیده باشد. این احتمال وجود دارد که او هم با دریافت رضایت‌نامه از پدیده همراه با مدیر برنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس برود تا قرارداد رسمی خود را با قرمزها امضا کرده و به تمرینات این تیم اضافه شود.

همچنین مهدی شیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا نیز برای توافقات مالی و تمدید قرارداد منتظر هماهنگی و تعیین وقت برای رفتن به باشگاه و انجام مذاکرات هستند. به تمام این اتفاقات باید رفتن نوراللهی و کنعانی را هم اضافه کنیم تا مشخص شود احتمالا پرسپولیس یکی از پررفت‌وآمدترین تیم‌های ایران در تابستان امسال خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      شیری سه تا هزار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عشق است پرسپولیس کبیر با ۸۰میلیون طرفدار در ایران

    • بدون نام

      ارتش سرخ اسیا سرور کیسه کشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج