اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۴۷۰۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شماره ۸ استقلال جزء لیست تمدیدی‌ها نیست

درباره اسماعیلی طی روز‌های گذشته برخی شایعات منتشر شد مبنی‌بر اینکه او مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته، اما طبق اطلاعات رسیده به «فرهیختگان» این بازیکن یک پیشنهاد جدیدی از کشور امارات دارد و احتمال دارد برای ادامه فعالیت خود برای فصل بعد به این کشور سفر کند.

فرهیختگان: مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد ستاره‌های خود طی این روزها مذاکرات زیادی داشته و با سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و یکی دو بازیکن دیگر وارد مذاکره شده‌اند. این درحالی است که داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی هم دو بازیکنی هستند که با آبی‌ها قرارداد ندارند. درباره شجاعیان گفته می‌شود که تقریبا جدایی او قطعی شده اما ابهام‌هایی درباره وضعیت اسماعیلی وجود دارد.

در این خصوص گفته می‌شود مسئولان استقلال هنوز با اسماعیلی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره نشده‌اند. از سوی دیگر احمد مددی، مدیرعامل استقلال چند روز قبل اعلام کرد از بین بازیکنانی که قراردادشان تمام شده برخی در لیست فرهاد مجیدی برای تمدید قرارداد نیستند. مددی گفته بود مجیدی درخواست تمدید قرارداد ۵ بازیکن را به باشگاه داده که گمانه‌زنی‌ها به مذاکره با حسینی، یزدانی، رضاوند، ریگی و مطهری می‌رسد. از این رو شنیده می‌شود که اسماعیلی موردنظر استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد نیست و احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

اسماعیلی در طول لیگ بیستم با مدیرعامل باشگاه یکی دو بار به مشکل خورد و حتی در برخی مقاطع به کمیته انضباطی باشگاه هم رفت. از طرفی او به خاطر مصاحبه‌هایش علیه مدیرعامل جریمه‌هایی نیز شد و پرونده‌شان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم رفت. با این وجود باید دید با توجه به اینکه استقلالی‌ها هنوز بازیکن جدیدی را نیز به خدمت نگرفته‌اند، آیا مجیدی قید تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی را نیز خواهد زد یا اینکه اتفاقات جدیدی درباره این هافبک شماره ۸ رخ می‌دهد و او همچون سال‌های گذشته پیراهن استقلال را برتن می‌کند.

درباره اسماعیلی طی روزهای گذشته برخی شایعات منتشر شد مبنی‌بر اینکه او مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته اما طبق اطلاعات رسیده این بازیکن یک پیشنهاد جدیدی از کشور امارات دارد و احتمال دارد برای ادامه فعالیت خود برای فصل بعد به این کشور سفر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج