۱۱۴۷۱۹۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

کلکسیون دیدنی ماشین‌های لوکس اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره آرسنال، یکی از دیدنی‌ترین کلکسیون‌های ماشین را در اختیار دارد از جمله یک فراری به قیمت دو میلیون پوند!

ورزش سه: پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان ۳۲ ساله توپچی ها، پنج ماشین از مجموعه خیره کننده خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت؛ ماشین هایی به رنگ های نقره ای، طلایی و حتی تمام رنگ های رنگین کمان!

اوبامیانگ تصویر چهار لامبورگینی خود را پخش کرد؛ دو Urus ۴x۴ ، یک Aventador و لامبورگینی محبوبش Huracan Spyder، همچنین لافراری خیره کننده اش را هم در جلوی مسیر پارکینگ خود پارک کرده بود.

او قبلاً لامبورگینی آونتادور ۲۷۰ هزار پوندی، رنجروور اسپورت ۱۵۰ هزار پوندی و لامبورگینی اوروس ۱۴۰ هزار پوندی خود را به رنگ طلایی درآورده بود.

اما ستاره سابق بوروسیا دورتموند هنگام خرید لافراری پر زرق و برق خود تصمیم گرفت به سطح دیگری برود و آن را نیز به رنگ بسیار خاص رنگین کمانی درآورد، هر چند به دلیل "خراب کردن" این ابرخودروی منحصر به فرد مورد انتقاد قرار گرفت.

کلکسیون دیدنی ماشین‌های لوکس اوبامیانگ

چهار مورد از پنج ماشین به نمایش گذاشته شده در اینستاگرام اوبا توسط تیونینگ کار مشهور یانی یارالامبوس به سلیقه اوبامیانگ تغییر یافته اند و آخرین مورد توسط MS Motors در فرانسه انجام شده است.

هم تیمی های اوبامیانگ در آرسنال نیکلاس په‌په، الکساندر لاکازت، بوکایو ساکا، اینسلی میتلند-نایلز و ادی نکتیا همگی در اینستاگرام زیر این پست نظر داده اند.

اما اوبامیانگ علاوه بر پنج خودرویی که در اینستاگرام نشان داده، ماشین های بیشتری هم در گاراژ خود دارد؛ کاپیتان آرسنال در مجموع حداقل دوازده عدد خودرو دارد، از جمله بنتلی بنتایگا سفید، که قیمت آن 133000 پوند است.

کلکسیون دیدنی ماشین‌های لوکس اوبامیانگ

در لیست کامل سه فراری دیگر به شکل فراری ۲۵۰ هزار پوندی ۸۱۲ سوپرفست، ۲۰۵ هزار پوندی اسپایدر و ۲۰۰ هزار پوندی ۴۵۸ ایتالیا دیده می شود.

این مجموعه دارای پورشه پانامرا توربو تچارت (۱۴۰ هزار پوند)، رنجروور اسپرت Mansory (۱۵۰ هزار پوند)، آئودی R۸ V۱۰ به ارزش ۱۶۰ هزار پوند و استون مارتین DB۹ Volante ۲ خیره کننده است که حدود ۲۵۰ هزار پوند قیمت دارد.

کلکسیون دیدنی ماشین‌های لوکس اوبامیانگ

با وجود این مجموعه سرسام آور، اوبا یک بار در حال رانندگی با فولکس واگن بیتل کابریولت دیده شد که قیمت بسیار متوسط ​​22000 پوند دارد.

کلکسیون دیدنی ماشین‌های لوکس اوبامیانگ

مهاجم توپچی ها در مورد عشق خود به اتومبیل گفت: "لباس، ماشین و همه اینها یک امتیاز است. من از زندگی به این شکل لذت می برم.

من آنچه هستم را دوست دارم و مهم نیست که دیگران نتوانند این را بپذیرند. برای من اهمیتی ندارد.

همانطور که می گویند "شما فقط یک بار زندگی می کنید ". مهم این است که بدانید از کجا آمده اید و ریشه های شما کجاست، بقیه‌اش فقط یک پاداش بزرگ است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۳

      ریشه هات هنوز حول و حو ش بر دگی سیر میکند اگر دویست ماشین هم داشته باشی برد ه هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج