adexo3
۱۱۴۸۱۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیران شهرخودرو دربه‌در به دنبال رحمتی!

مدیران «شهرخودرو» قصد دارند قبل از مذاکره نهایی با سایر گزینه‌ها، هرطور شده «سیدمهدی رحمتی» را پای میز مذاکره بنشانند، اما گویا تا کنون موفق نشده‌اند.

ورزش سه: مدیران «شهرخودرو» قصد دارند قبل از مذاکره نهایی با سایر گزینه‌ها، هرطور شده «سیدمهدی رحمتی» را پای میز مذاکره بنشانند، اما گویا تا کنون موفق نشده‌اند.

معمایی مدیرعامل مشهدی‌ها قبلاً اعلام کرده بود که گزینه اول آن‌ها برای سرمربیگری تیم‌شان در لیگ پیش‌رو، رحمتی است. اما حالا می‌گوید هنوز موفق به مذاکره با او نشده‌اند.

او می‌گوید: من امروز به مشهد آمدم که شنیدم آقای رحمتی به تهران رفته، جواب تلفن‌های ما را هم نمی‌دهد. پیغام رساندیم تا پیدایش کنیم که هنوز موفق نشده‌ایم.

معمایی تاکید می‌کند: جلسه هیات‌مدیره برای انتخاب سرمربی برگزار خواهد شد، اما اتفاق‌نظر بر این است که آقای رحمتی به کارش ادامه دهد، منتهی ایشان در دسترس هیچ‌یک از مدیران تیم نیست.

مدیرعامل شهرخودرو می‌گوید: اگر خبری از آقای رحمتی به دست‌مان نرسد و موفق به مذاکره با او نشویم، به ناچار سراغ گزینه‌های بعدی می‌رویم و طی امروز و فردا سرمربی تیم را معرفی می‌کنیم.

معمایی درباره فسخ قرارداد قاسمی‌نژاد هم گفت: رضایتنامه او با هماهنگی مالک باشگاه صادر شد و او بازیکن آزاد می‌شود. از مقصدش اطلاع ندارم اما کلمه فسخ درباره امین صدق نمی‌کند. او طی مذاکراتی رضایتنامه‌اش را از ما گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج