۱۱۴۸۳۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونمایی بیرانوند از پرتاب‌های جدیدش

دروازه بان ایرانی تیم بوآویشتا ویدیو‌های جالبی از تمرینات خود منتشر کرد.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند بعد از درخشش در تیم ملی و پرسپولیس فصل گذشته راهی آنتورپ بلژیک شد اما نتوانست در این تیم به جایگاه مورد نظر خود دست یابد؛ او این فصل به عضویت بوآویشتای پرتغال در آمده و تلاش می کند تا در سال منتهی به جام جهانی، فصل باشگاهی موفقی را پشت سر بگذارد.

رونمایی بیرانوند از پرتاب‌های جدیدش

بوآویشتا طی سه هفته نخست لیگ پرتغال با دو برد و یک باخت در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد؛ علیرضا بیرانوند که هنوز فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکرده در تلاش است تا هر چه زودتر بتواند خود را به دروازه تیم جدید خود رسانده و توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

بیرانوند روز گذشته با انتشار ویدیوهایی از تمرینات انفرادی خود نشان داد که انگیزه بسیار بالایی برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم باشگاهی خود دارد و همچنین دوست ندارد که شماره یک تیم ملی را در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 از دست بدهد؛ او که اخیرا گفته بود می خواهد در 4 جام جهانی حضور پیدا کند، پس از یک فصل سخت در بلژیک، آمادگی بالای خود را به رخ می کشد.

در بخشی از ویدیوهایی که بیرانوند منتشر کرده، او را در حال انجام تمریناتی جالب می بینیم؛ جایی که دروازه بان ایرانی بوآویشتا به سبک تنیسی و با قدرتی قابل توجه اقدام به پرتاب توپ با دست می کند. بیرانوند که به پرتاب های بلند دست مشهور است و چندین بار هم مورد توجه رسانه های خارجی قرار گرفته، این بار به سبکی جدید پرتاب های خود را به نمایش گذاشت؛ پرتاب هایی که از نظر سرعت و مسافت کم از پرتاب های قبلی او ندارند.

رونمایی بیرانوند از پرتاب‌های جدیدش

بیرانوند در بخشی دیگر از استوری هایش به نمایش مهارت های با توپ خود پرداخت تا نشان دهد که با وجود پست دروازه بانی اش، استعداد کار با توپ را هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج