۱۱۴۸۶۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو از آغوش آزمون فرار کرد

با نهایی شدن انتقال رونالدو به منچستریونایتد برای مصاف او با بازیکنان ایرانی باید در انتظار صعود زنیت یا پورتو به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

ورزش سه: با نهایی شدن انتقال رونالدو به منچستریونایتد برای مصاف او با بازیکنان ایرانی باید در انتظار صعود زنیت یا پورتو به مراحل بعدی لیگ قهرمانان اروپا باشیم.

عصر روز پنج شنبه چهارم شهریورماه بود که قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و براساس آن در گروه هشتم تیم های چلسی، یوونتوس، زنیت و مالمو به یکدیگر برخوردند تا اولین چیزی که نظر علاقمندان به فوتبال در ایران را به خود جلب کرد، دو دیدار رفت و برگشت زنیت مقابل یوونتوس باشد تا پس از مهدی طارمی که فصل گذشته مقابل یوونتوس بازی کرد و اتفاقا موفق به گلزنی و حذف این تیم هم شد، سردار آزمون هم شانس تقابل با بیانکونری و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان را داشته باشد.

با این حال از ساعاتی پس از قرعه کشی از سوی آلگری اعلام شد که رونالدو تمایلی برای ادامه حضور در یوونتوس ندارد و از صبح امروز گمانه زنی های زیادی در مورد مقصد آینده او انجام شد تا اینکه ساعتی پیش به صورت رسمی از تیم بعدی این ابرستاره فوتبال دنیا رونمایی شد و او فصل پیش رو در ترکیب سرخپوشان شهر منچستر بازی خواهد کرد. منچستریونایتد بر خلاف یوونتوس کار آنچنان سختی در مرحله گروهی پیش رو ندارد و برای صعود باید با تیم های ویارئال، ویارئال،آتالانتا و یانگ بویز سوئد رقابت کند.

این انتقال یعنی حداقل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازیکنان ایرانی فرصت رویارویی با رونالدو را ندارند و با این وصف مهدی طارمی و سردار آزمون که البته باید مقابل تیم های سرسختی برای صعود قرار بگیرند، برای رویارویی با این ستاره باید به فکر صعود باشند.

در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب خود می بیند باید با تیم های اتلتیکومادرید، لیورپول و میلان مصاف بدهد و همانطور که در بالا نیز اشاره شد سردار آزمون و تیمش برای صعود کار سختی مقابل چلسی، یوونتوس و مالمو پیش رو دارند.

فصل گذشته مهدی طارمی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل یوونتوس موفق به گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل در جریان تساوی ۴ بر ۴ مقابل این تیم و صعود به مرحله بعدی شد ولی در بازی برگشت اخراج هم شد تا خاطرات زیادی از بازی با نماینده پرقدرت فوتبال ایتالیا داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج