adexo3
۱۱۴۸۹۹۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتظاری: پرسپولیس با جذب یک مهاجم کامل می‌شود

مهاجم پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این تیم با جذب یک مهاجم جدید کامل خواهد شد.

تسنیم: مهاجم پیشین تیم پرسپولیس معتقد است این تیم با جذب یک مهاجم جدید کامل خواهد شد.

سهراب انتظاری درباره شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: هر سرمربی بر اساس نیازش به باشگاه لیست می‌دهد و باشگاه هم طبق بودجه‌ای که دارد در حد توانش بازیکن جذب می‌کند. بازیکنانی که به تازگی پرسپولیس جذب کرده حتما با نظر مستقیم سرمربی و براساس نیاز تیم جذب شده‌اند. فکر می‌کنم چیزی که باید اتفاق می‌افتاده، رقم خورده و بازیکنان خوبی جذب شدند.

وی افزود: پرسپولیس اما مغانلو را از دست داده است. او در نیم‌فصل دوم کارنامه بسیار خوبی از خود به جا گذاشت. به نظرم الان پرسپولیس یک مهاجم شش‌دانگ نیاز دارد تا جای خالی مغانلو پر شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در واکنش به این موضوع که باشگاه قصد جذب مهاجم خارجی دارد، گفت: جالب همین جاست، اگر می‌خواهند مهاجم خارجی بیاورند باید پول سنگینی به او بدهند. اولا مهاجم خوب هم روی زمین نمانده است. تیم‌های عربی در این مقطع در کوران مسابقات هستند و قطعاً بازیکنان خوب را جذب کرده‌اند. اگر قرار است پول سنگین بدهند خُب چه کاری بود؛ با همین پول مغانلو و نوراللهی را حفظ می‌کردند. قطعا هزینه سنگینی برای جذب اسدی شده اما با همین پول نوراللهی را می‌‌توانستیم نگه داریم که کاپیتان و مهره تاثیرگذار تیم بود.

انتظاری گفت: متأسفانه پرسپولیس و استقلال‌ سال‌های زیادی است که در فصل نقل و انتقالات موجودی باشگاه‌شان صفر می‌شود. در حالی که الان باید حداقل ۱۰۰ میلیارد در حساب باشگاه پول باشد و با خیال راحت بازیکن بگیرند اما پول ندارند و با کدخدا منشی بازیکن می‌گیرند. این درست نیست. هم برای استقلال و هم پرسپولیس این اتفاق افتاده و اصلا فرقی ندارد. بله اگر پول باشد و بازیکن خارجی خوب بگیریم، مفید است اما من فکر می‌کنم الان نه بازیکن خوب وجود دارد و نه پول خوب. بازیکنان جدید پرسپولیس هم هندوانه در بسته هستند. درست است در تیم‌های خودشان خوب بودند اما داستان پرسپولیس و استقلال فرق می‌کند. پرسپولیس الان قهرمانی آسیا را می‌خواهد و به نظرم باید هزینه شود بازیکن بزرگ گرفته شود.

وی درباره رقم‌های بالا و عجیب بازیکنان ایرانی نیز گفت: فوتبال در همه جای دنیا الان تجارت شده و این ریخت و پاش‌ها می‌شود. نوش جان‌ بازیکنانی که این پولی که می‌گیرند. من در این حوزه وارد نمی‌شوم و حرف نمی‌زنم اما بازیکنان جوانی‌شان را می‌گذارند و هر پولی می‌گیرند، نوش جان‌شان.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد خط حمله این تیم نیز تصریح کرد: ما خط حمله فوق‌العاده‌ای داریم. ترابی، عبدی، عالیشاه، امیری و آل‌کثیر حضور دارند اما به نظرم پرسپولیس چون می‌خواهد برای قهرمانی آسیا برود، باید یک مهاجم درجه یک جذب کند که میدان دیده باشد. بازیکنان داخلی خوب هستند اما شما نگاه کنید مغانلو به این دلیل به پرسپولیس کمک کرد که میدان دیده بود و تجربه داشت. ما یک بازیکن در این سطح می‌خواهیم که به تیم کمک کند. پرسپولیس فکر می‌کنم با یک مهاجم کامل می‌شود و در سایر پست‌ها کامل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسر پرسپولیسی

      مهاجم درجه یک و میدان دیده اونم با قیمت پایین؟ پیدا کردی خبر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج