۱۱۴۹۱۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاکدل: وقتی به پرسپولیس گل زدم، قلبم شکست

مهاجم جدید پرسپولیس گفت زمانی که پیراهن تیم آلومینیوم اراک را بر تن داشت و دروازه شاگردان گل‌محمدی را باز کرد، قلبش شکست.

تسنیم: مهاجم جدید پرسپولیس گفت زمانی که پیراهن تیم آلومینیوم اراک را بر تن داشت و دروازه شاگردان گل‌محمدی را باز کرد، قلبش شکست.

حامد پاکدل پس از عقد قرارداد دو ساله با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به تیمی آمدم که قلباً آن را دوست داشتم، عاشقش بوده‌ام و پرسپولیس برای من همه چیز است. الان خوشحال‌ترین فرد روی کره زمین هستم و خدا را شکر می‌کنم که پرسپولیس را با عشق انتخاب کرده‌ام، نه به‌خاطر پول. وقتی پیشنهاد پرسپولیس ارائه شد، به مدیر برنامه‌هایم اعلام کردم دوست دارم با پرسپولیس، سفید امضا کنم و دوست دارم به ارتش سرخ پرسپولیس کمک کنم.

وی با بیان اینکه ارتباط بسیار خوبی با مدیران پرسپولیس داشت، تصریح کرد: از مدیران باشگاه تشکر می‌کنم و صحبت‌های ما منجر به این شد که به پرسپولیس بیایم. از همه بزرگان و پیشکسوتان باشگاه بزرگ پرسپولیس رخصت می‌خواهم که پا جای پای آنها گذاشتم. از بچگی آرزو داشتم این بزرگان را از نزدیک ببینم و حالا به باشگاهی رسیدم که پا جای پای آنها می‌گذارم. امیدوارم با راهنمایی این پیشکسوتان، سرباز خیلی خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و دل هواداران میلیونی تیم را شاد کنم.

مهاجم پرسپولیس، انتقالش به این تیم را خواست خدا دانست و گفت: من بازیکن آزاد بودم، اما اگر با باشگاهی قرارداد داشتم، از بسیاری از مسائل به‌خاطر عشق به پرسپولیس می‌گذشتم و خیلی خوشحالم که به این تیم آمدم. آمدم که ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را با پرسپولیس تجربه کنم و اینکه بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم قهرمان شویم تا دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنیم. آمده‌ام با تمام توان تلاش کنم و باعث شادی میلیون‌ها هوادار شوم. این موضوع به من انگیزه می‌دهد تا با توکل به خدا، روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنیم.

پاکدل با بیان اینکه از خدا خواست تا به آرزوی خود برسد و بتواند خودش را به همه نشان بدهد، عنوان کرد: با ورود تماشاگران، انگیزه من چندین برابر می‌شود و می‌توانم همان چیزی باشم که هواداران دوست دارند.

وی در مورد رقابت با سایر مهاجمان پرسپولیس گفت: اگر رقابت نباشد، پیشرفتی حاصل نمی‌شود و از رقابت خوشم می‌آید. این موضوع باعث پیشرفت می‌شود و از آن استقبال می‌کنم. من به گونه‌ای وارد تیم ملی شدم و بازیکنان پرسپولیس از لحاظ کیفی و شخصیتی بزرگ هستند. این تیم عمدتاً از بازیکنان تیم ملی تشکیل شده و باعث افتخارم است که به این تیم پُرافتخار آمده‌ام. بازیکنان تیم ملی در پرسپولیس هستند و می‌توانم از تجربیات آنها استفاده کنم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و اینکه چه کسی بازی کند، به تشخیص سرمربی برمی‌گردد.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه پس از گلی که در دیدار رفت آلومینیوم اراک مقابل سرخپوشان به ثمر رساند، خوشحالی نکرد، خاطرنشان کرد: ثانیه‌ای که به پرسپولیس گل زدم، قلبم شکست و آنقدر ناراحت بودم که هیچ توصیفی برایش ندارم. می‌دانستم با آن ضربه، دل میلیون‌ها هوادار را شکستم و آمدم با تمام وجود تلاش کنم تا باعث خوشحالی آنها شوم.

پاکدل در پایان اظهار داشت: خیلی انتظار کشیدم و خدا را شکر می‌کنم مرا در شرایطی سختی قرار داد که فهمیدم چقدر پرسپولیس را دوست دارم. من برای چیزی که دوستش داشتم، استرس کشیدم و تحت فشار بودم. همیشه توکلم به خدا بود و می‌دانستم این اتفاق برای من رخ می‌دهد؛ چه امسال یا سال‌های بعد. من پرسپولیس را با دلم انتخاب کردم، نه به‌خاطر پول. چون پیشنهادهای سرسام‌آوری بود که می‌توانست نظر یک بازیکن را عوض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج