اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۰۰۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ماریو تات: ایران غول فوتبال آسیاست

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران به عنوان یکی از غول‌های آسیا به دنبال رفتن به جام جهانی است و می‌خواهیم در تمام بازی‌ها برنده شویم.

خبرگزاری مهر: ماریو تات مربی تیم ملی ایران در غیاب دراگان اسکوچیچ که به کرونا مبتلا شده است در نشست خبری قبل از بازی با سوریه شرکت کرد و گفت: همانطور که می‌دانید فردا بازی مهمی داریم. در برهه سختی قرار داریم و در ۱۰ بازی باید بهترین نتایج را بگیریم. همه چیز رو به راه است و صرفا چند مصدوم داریم که کار ما را سخت نخواهد کرد.

وی ادامه داد: باید بازی فردا را ببریم. هر وقت بایدی در کار باشد بازی هم سخت‌تر می‌شود. تیم ما با کیفیت و باتجربه است. همانطور که نشان دادیم در بحرین هم کار سختی داشتیم اما توانستیم بهترین نتایج را بگیریم. تیم‌هایی که اینجا هستند سخت می‌جنگند تا بهترین خود باشند و بتوانند صعود کنند.

مربی تیم ملی ایران در ادامه راجع به سوالی مبنی بر اینکه تیم ملی ایران را چه کسی برای بازی با سوریه هدایت می‌کند افزود: باور دارم تا آخرین لحظه امیدواری خود را حفظ می کنیم اسکوچیچ در کنار تیم باشد. او در ۱۵ روز گذشته در هتل روزهای خیلی سختی را گذرانده است اما اگر انطور نشود حتما با او در طول زمان بازی از او کمک می گیریم. با ۲۲ سال سابقه سرمربیگری که دارم می دانم کلماتی که با او خواهم داشت باید کوتاه باشد.

او در پایان یادآور شد: ایران به عنوان یکی از غول‌های آسیا به دنبال رفتن به جام جهانی است و می‌خواهیم در تمام بازی‌ها برنده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج