adexo3
۱۱۵۰۴۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مسی در یک‌قدمی رکورد پله افسانه‌ای

آرژانتین و ونزوئلا از ساعات دیگری در هفته نهم از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم می‌روند و باید دید که در نهایت چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

فوتبالی: آرژانتین و ونزوئلا از ساعات دیگری در هفته نهم از رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

لیونل مسی اکنون در آستانه ثبت یک رکورد ویژه در منطقه آمریکای جنوبی است و می تواند رکورد پله را بشکند. در واقع از نظر تعداد گل های ملی در منطقه آمریکای جنوبی، پله با ۷۷ گل رکورددار است. اسطوره برزیلی این گل ها را در دوران فوتبال خود به ثمر رسانده و اکنون پس از سالیان سال، لیونل مسی در آستانه شکستن رکورد او قرار گرفته است.

لیونل مسی تاکنون ۷۶ گل ملی به ثمر رسانده است و تنها ۱ گل تا رسیدن به رکورد پله و دو گل تا عبور از آن فاصله دارد. مسی در فیفادی قبلی موفق شد در رقابت های کوپا آمه ریکا قهرمان شود و اولین جام ملی خود را بالای سر ببرد و اکنون دوباره در بازگشت به تیم ملی آرژانتین به دنبال درخشش و گلزنی مقابل ونزوئلا است تا از رکورد پله عبور کند و پس از آنکه رونالدو رکورد علی دایی را شکست، لیونل مسی هم با شکستن رکورد پله تبدیل به بهترین گلزن ملی منطقه آمریکای جنوبی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج