۱۱۵۰۷۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یک لحظه غفلت برابر عراق ممنوع است

کارشناس فوتبال با تاکید بر این که با وجود کسب پیروزی مقابل سوریه، کار سختی برای بردن عراق خواهیم داشت گفت: اگر تیم ملی برابر عراق یک لحظه غفلت کند لطمه جبران ناپذیری خواهد خورد.

خبرگزاری مهر: حمید درخشان درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه گفت: تقریبا تمام کارشناسان گفته بودند که بازی با سوریه سخت خواهد بود چون اولین دیدار در مرحله گروهی است و شناخت اندکی وجود دارد. با این تفاسیر تنها بابت کسب ۳ امتیاز باید خوشحال باشیم.

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد ملی پوشان در غیاب دراگان اسکوچیچ سرمربی خود افزود: عملکرد فنی تیم ملی اصلا قابل قبول نبود. فکر می‌کنم مربیان تیم ملی در غیاب اسکوچیچ هم می‌دانستند سوریه برای بازی بسته به تهران می‌آید تا یک امتیاز را بگیرد. با این حال هیچ برنامه‌ای برای ایجاد ساختار در رسیدن به گل نداشتیم و تلاش فردی بازیکنان و خلاقیت آنها باعث شد تا به ۳ امتیاز برسیم.

وی در ادامه انتقادهای خود از تاکتیک تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: سردرگمی در بازی تیم ملی کاملا مشهود بود. به همین خاطر آنها از هوش خود برای حمله کردن استفاده کردند تا به گل برسیم.

درخشان درباره گلزنی علیرضا جهانبخش افزود: مهدی طارمی به عنوان تنها مهاجم در این بازی به میدان رفت و مثل همیشه جنگنده بود. با اینکه خیلی کم توپ به او رسید اما توانست باز هم با پاس گل زیبای خود تیم ملی را به یک برد ارزشمند برساند. جهانبخش نیز برخلاف سال گذشته به دلیل بازگشت به میادین در فوتبال باشگاهی شرایط ویژه ای پیدا کرده است و به تیم ملی کمک می‌کند.

کارشناس فوتبال ایران درباره بازی سه شنبه هفته آینده تیم ملی مقابل عراق گفت: باید بپذیریم هیچ تاکتیکی مقابل سوریه نداشتیم و این موضوع کار را برای ما در بازی با عراق سخت‌تر کرد. اگر مقابل عراق حتی یک لحظه غفلت کنیم قطعا ضربه خواهیم خورد. این تیم مقابل کره جنوبی هم خوب بازی کرد و توانست یک امتیاز بگیرد. سه امتیاز دیدار با عراق کمک فراوانی به صعود تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج