۱۱۵۰۹۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عصبانیت شدید النصر از تصمیم جدید AFC

باشگاه النصر از تصمیم AFC مبنی بر برگزاری دیدار این تیم مقابل تراکتور بدون حضور تماشاگر خشمگین شده و به دنبال حضور تماشاگرانش در استادیوم است.

ورزش سه: باشگاه النصر از تصمیم AFC مبنی بر برگزاری دیدار این تیم مقابل تراکتور بدون حضور تماشاگر خشمگین شده و به دنبال حضور تماشاگرانش در استادیوم است.

تیم های فوتبال النصر و تراکتور، در تاریخ ۲۳ شهریور و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می روند. روزنامه الیوم عربستان در این خصوص نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به این باشگاه سعودی، به آنها اطلاع داده است که این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

این روزنامه در ادامه با اشاره به عصبانیت شدید تیم عربستانی نوشته است که مدیریت باشگاه النصر به دنبال حل فوری این مشکل است و نامه نگاری ها را با کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز کرده است. الیوم به نقل از منابع آگاه خود مدعی شده که مسلی آل معمر رئیس باشگاه النصر تماس های گسترده ای را با فدراسیون فوتبال عربستان و کنفدراسیون فوتبال آسیا برقرار کرده است.

الیوم نوشته است که باشگاه النصر به دنبال اخذ مجوز حضور ۱۰ هزار هوادار در استادیوم است اما مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا به این باشگاه اعلام کرده اند که دلیل عدم اجازه حضور گسترده تماشاگران در ورزشگاه، مقررات کشور میزبان و پروتکل های بهداشتی است که برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا اعمال شده است.

منابع روزنامه سعودی اعلام کردند که مسئولین AFC به تیم عربستانی اعلام کرده اند که گزینه تغییر ورزشگاه همچنان برای این تیم امکان پذیر است اما به دلیل کمبود وقت و فاصله اندک تا زمان برگزاری این بازی، تغییر استادیوم تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج