اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۵۱۲۸۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قرمز‌ها ثبات می‌خواهند، آبی‌ها تغییر

از گوشه و کنار در روز‌های گذشته گزینه‌های زیادی برای جایگزینی مددی نام برده شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به فتح‌الله‌زاده، آذری و آجرلو اشاره کرد. با این حال تا زمانی که جلسه سجادی با مدیران استقلال برگزار نشود نمی‌توان در این خصوص با جدیت صحبتی را مطرح کرد.

فرهیختگان: وزیر جدید ورزش و جوانان یکشنبه شب میهمان حضوری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری بود و در این برنامه درخصوص مباحث مختلف ورزش کشور و برنامه‌های پیش روی خود به صحبت پرداخت. مهم‌ترین موضوع و اتفاق مرتبط با ورزش کشور این روزها به بی‌سروسامانی موجود وضعیت مدیریت باشگاه استقلال و پرسپولیس است تا جایی که درخصوص جعفر سمیعی شنیده می‌شود او از سمت خود استعفا کرده و قرار است به یک نهاد بزرگ‌تر و غیرمرتبط با ورزش منتقل شود.

درباره احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز که او هم این روزها درگیر بیماری کرونا شده شنیده می‌شد از سمت خود بعد از انتقادهای فراوان به عملکردش استعفا کرده اما ناصر فریادشیران روز گذشته این موضوع را تکذیب کرد. با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد آنجایی که با نظر هواداران نیاز به تثبیت مدیریت دارد تقریبا کار از دست رفته و به ظاهر سمیعی رفتنی شده و آنجایی که با نظر هواداران نیاز به تغییرات مدیریتی وجود دارد احمد مددی ظاهرا فعلا ماندنی شده و خبری از استعفای او نیست.

سجادی در مورد استعفای سمیعی گفت در حد صحبت این موضوع را شنیده و باید دید تا چه حد جدی است و این خبر را رد نکرد. او همچنین درخصوص وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال نیز تاکید کرد که تا الان هیچ جلسه‌ای با هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال نداشته و در اولین فرصت به‌عنوان یک یار کمکی مورد مشورت قرار خواهد گرفت و نقطه‌نظرات را به آنها خواهد گفت.

هیات‌مدیره درباره سمیعی تعیین‌تکلیف می‌کند

آبان ۱۳۹۹ بود که وزارت ورزش و جوانان تصمیم به برکناری مهدی رسول‌پناه و انتخاب جعفر سمیعی به‌عنوان جانشین وی در پست مدیرعاملی گرفت و حالا باتوجه به حضور وزیر جدید، به نظر می‌رسد تغییرات در باشگاه پرسپولیس به حالت اجتناب‌ناپذیر رسیده است. جعفر سمیعی که شنیده می‌شود از تمایل حمید سجادی برای انتخاب مدیرعاملی جدید اطلاع دارد، استعفای خود را به وزیر ورزش تحویل داد که این موضوع شنبه‌شب در برنامه ویژه خبری از سوی وزیر ورزش تلویحا تایید شد و او مخالفتی با این استعفا از خود نشان نداد.

دراین خصوص شایعاتی پیرامون مذاکره با مهدی محمدنبی و حبیب کاشانی و علی‌اکبر طاهری شنیده می‌شود. یکی از مدیران وزارت ورزش در گفت‌وگو با «فرهیختگان» تاکید کرد: «ما هم استعفای جعفر سمیعی را شنیده‌ایم اما تا زمانی که هیات‌مدیره پرسپولیس در این خصوص جلسه را تشکیل نداده و تصمیم‌گیری نکرده باشد نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم؛ چراکه تصمیم‌گیری در این خصوص به هیات‌مدیره این باشگاه مربوط می‌شود و آنها باید در این مورد به جمع‌بندی رسیده و نظر خود را به وزارت ورزش و شخص وزیر ابلاغ کنند.»

البته مجید صدری رئیس هیات‌مدیره باشگاه همزمان درباره استعفای سمیعی تاکید کرد فعلا سمیعی مشغول فعالیت است و اگر چنین تصمیمی هم داشته باشد، با هیات‌مدیره و وزیر ورزش هماهنگی‌ لازم را انجام می‌دهد و در این خصوص چیزی هم به او اعلام نشده است.

استعفایی از مددی به وزارت نرسیده

درخصوص آخرین وضعیت مدیریتی استقلال گفته شده بود احمد مددی که این روز‌ها درگیر کرونا و در بیمارستان بستری است به‌زودی استعفای کتبی خود از مدیرعاملی تیم فوتبال استقلال را نزد وزیر ورزش و جوانان خواهد برد، اما این موضوع تایید نشد. در این خصوص فریادشیران از معاونان باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به کار خودش ادامه می‌دهد و او اصلا استعفا نکرده و پس از درمان کامل به باشگاه استقلال باز می‌گردد.

این درحالی است که زمزمه‌ها درخصوص تغییرات مدیریتی در استقلال داغ شده و هر روز یک گزینه به‌عنوان مدیر جدید استقلال مطرح می‌شود. یکی از مدیران وزارت ورزش در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «استعفایی از احمد مددی به دست ما نرسیده و چنین بحثی مطرح نیست ضمن اینکه او در بیمارستان حضور دارد اما به محض ترخیص از بیمارستان و بهبود اوضاع جسمانی وی مطمئنا جلسه‌ای را با حضور مددی و اعضای هیات‌مدیره استقلال برگزار کرده و در این خصوص به تصمیم‌گیری خواهیم پرداخت. ما ابتدا باید صحبت‌ها و اظهارات آنها را بشنویم و سپس به جمع‌بندی برسیم؛ چراکه نمی‌توان بدون برگزاری جلسه تصمیم خاصی گرفت هرچند هنوز هیچ تصمیمی هم نگرفته‌ایم.»

از گوشه و کنار در روزهای گذشته گزینه‌های زیادی برای جایگزینی مددی نام برده شده که ازجمله آنها می‌توان به فتح‌الله‌زاده، آذری و آجرلو اشاره کرد. با این حال تا زمانی که جلسه سجادی با مدیران استقلال برگزار نشود نمی‌توان در این خصوص با جدیت صحبتی را مطرح کرد. نکته قابل توجه اینکه مدیران سابق استقلالی که در برهه‌های زمانی مختلف با هم مشکلات زیادی داشته و علیه یکدیگر در رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند این روزها به قصد گرفتن منصب مدیریت در استقلال حتی به صورت صوری هم شده با یکدیگر آشتی کرده‌اند تا به هر شکل ممکن دوباره به باشگاه استقلال برسند. این درحالی است که با نزدیک شدن به دیدار این تیم مقابل الهلال و مشکلات مالی و البته موانعی که در راه نقل‌وانتقالات استقلالی‌ها به وجود آمد و هواداران این تیم را نگران کرده، آنها در این مدت به دفعات چه به صورت فیزیکی و چه در فضای مجازی از مسئولان بالادستی باشگاه استقلال درخواست کردند تا با برکناری مددی به وضعیت مدیریت این باشگاه سروسامان داده شود ضمن اینکه هواداران استقلالی کارنامه مدیران قبلی را در این اندازه نمی‌دانند که فرصت مجدد بازگشت به آنها داده شود.

به هرصورت با توجه به اینکه روابط نزدیک و برخی توصیه‌ها در انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس تاثیرگذار است تا انتخاب نهایی هیچ‌کس نمی‌تواند از حضور خود در این پست مطمئن باشد، ضمن اینکه چه‌بسا انتخاب‌های عجیبی که در دوره قبلی رقم خورده تکرار شود و شاید بازهم در به همان پاشنه بچرخد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج