adexo3
۱۱۵۱۲۸۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پول کریستیانو رونالدو، حلال شد

کریستیانو رونالدو به هر تیمی که می‌رود همان اول حقوقش و پولی را که بابت خریدش پرداخت شده حلال می‌کند. او که با ۱۵میلیون یورو(۱۲.۸۵میلیون پوند) از یوونتوس به منچستریونایتد پیوسته، تنها در ۱۲ساعت اولیه فروش پیراهن‌های منچستریونایتد با نام رونالدو حدود ۳۲.۵میلیون پوند به باشگاه جدیدش سود رسانده که این، رکورد فروش پیراهن در این بازه زمانی در لیگ برتر است.

روزنامه همشهری: کریستیانو رونالدو به هر تیمی که می‌رود همان اول حقوقش و پولی را که بابت خریدش پرداخت شده حلال می‌کند. او که با ۱۵میلیون یورو(۱۲.۸۵میلیون پوند) از یوونتوس به منچستریونایتد پیوسته، تنها در ۱۲ساعت اولیه فروش پیراهن‌های منچستریونایتد با نام رونالدو حدود ۳۲.۵میلیون پوند به باشگاه جدیدش سود رسانده که این، رکورد فروش پیراهن در این بازه زمانی در لیگ برتر است.

اگر قیمت هر پیراهن را بین ۸۰تا۱۱۰پوند درنظر بگیریم، در این ۱۲ساعت بین ۲۹۵تا۴۰۶هزار پیراهن این بازیکن فروش رفته. حتی ملکه انگلستان هم برای کارکنان دربار ۸۰دست از این پیراهن سفارش داده است. استقبال به‌قدری خوب بوده که هم‌اکنون باشگاه و آدیداس با کمبود پیراهن روبه‌رو شده‌اند و سفارش‌های بعدی به اول اکتبر یعنی ۳هفته دیگر حواله شده است. البته نظراتی هم درباره سهم ناچیز منچستر از فروش این لباس‌ها مطرح شده که مشخص نیست تا چه میزان درست است. برخی می‌گویند باشگاه از هر پیراهن تنها ۵پوند عایدی دارد که اگر این ادعا درست باشد، منچستریونایتد از این فروش بی‌سابقه کمتر از ۲‌میلیون پوند درآمد کسب کرده است. با این سهم ۵پوندی برای هر لباس، منچستریونایتد می‌تواند ظرف سه‌روزونیم هزینه خرید این ستاره را برگرداند.

درباره رونالدو خبر اقتصادی دیگری هم منتشر شده و نشریه «سوله۲۴اوره» ایتالیا گزارش داده که زمانبندی کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد، او را شامل معافیت مالی می‌کند که باعث می‌شود میلیون‌ها یورو از درآمدش را ذخیره کند. او سال۲۰۱۸ که از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، از یک مصوبه دولت جنتیلونی بهره‌مند شد که به موجب آن پرداخت مالیات بر درآمد خارجی‌های مقیم ایتالیا از منابع خارجی ازجمله تمام قراردادهای اسپانسری را به تنها ۱۰۰هزار یورو در سال محدود می‌‌کرد.

معافیت‌های مالیاتی برای درآمدهای خارجی رونالدو در انگلیس حتی بیشتر از ایتالیا است. طبق مصوبه دولت انگلیس موسوم به «ساکنان فاقد اقامت دائمی»، رونالدو تا ۷سال مجبور نیست هیچ مالیاتی بابت درآمدهای خارجی‌اش بپردازد. این مصوبه مشمول افرادی می‌شود که در بریتانیا زندگی و کار می‌‌کنند، اما طبق قوانین بریتانیا خانه دائمی آنها در کشوری دیگر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خمس ذکات پرداخت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج