۱۱۵۱۷۱۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عربشاهی: مثل بازی با سوریه باشیم به عراق می‌بازیم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال عراق بسیار به فوتبال ما نزدیک است و بازی راحتی نخواهیم داشت؛ باید مقتدرانه و قوی ظاهر شویم و اگر مانند بازی مقابل سوریه باشیم به عراق می‌بازیم.

خبرگزاری میزان: ضیا عربشاهی در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت: این بازی تیم ملی با بازی‌های خردادماه در بحرین تفاوت زیادی داشت و علت این امر شاید نداشتن بازی تدارکاتی باشد. تیم ملی لژیونر‌های زیادی در ترکیب دارد و آنها ۲ روز پیش از بازی به تهران آمدند. نبود اسکوچیچ و هاشمیان هم تاثیرگذار بود. تیم می‌توانست با دو مهاجم و زوج طارمی-انصاری‌فرد بازی کند و سامان قدوس که از بهترین مهره‌های ماست در پست بازیساز ایفای نقش کند.

وی ادامه داد: بازی کم رمق و ضعیفی داشتیم و سوری‌ها اگر هوشیار بودند می‌توانستند به ما گل بزنند. در این بازی تیم ملی خوب هدایت و رهبری نشد؛ بازیکنانی در ترکیب هستند که در حد لباس این تیم نیستند. مدافعان راست خیلی بهتری نسبت به نفرات فعلی در لیگ داخلی خودمان داریم و متاسفانه در دعوت شدن نفرات تیم ملی اشخاص دیگری دخیل هستند.

ملی‌پوش اسبق ایران درباره بازی با عراق گفت: فوتبال عراق بسیار به فوتبال ما نزدیک است و بازی راحتی نخواهیم داشت. باید مقتدرانه و قوی ظاهر شویم و اگر مانند دیدار مقابل سوریه عمل کنیم به عراق می‌بازیم. نفرات خیلی خوبی در تمام نقاط زمین داریم و نمی‌توان گفت کاری ساده داریم، اما شدنی خواهد بود و نباید این تیم را دست کم گرفت.

پیشکسوت تیم ملی در رابطه با حضور اسکوچیچ در کنار تیم ملی تصریح کرد: حضور مربی خیلی مهم است و او باید از داشته‌های خود یه بهترین شکل استفاده کند. مربی نباید متکی به فرد باشد و باید با یک ارنج خوب و هدایت مناسب ۳ امتیاز این بازی را هم کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج