۱۱۵۱۹۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نصرتی: تیم ملی فوتبال مستحق برد برابر عراق بود

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی عراق توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران: مدافع اسبق تیم ملی فوتبال درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی عراق توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نصرتی مدافع اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بازی قشنگی بود و به نظرم در بعد فنی و نتیجه گیری خوب کار کردیم. همچنین به طور حتم مستحق برد در این بازی بودیم.

او ادامه داد: همچنین کوچکترین فرصتی را به حریف ندادیم و شانس آوردیم که در دقایق اولیه به گل رسیدیم چرا که تیم ملی عراق آمده بود تا بازی تدافعی ارائه بدهد. با وجود اینکه سرمربی عراق گفته بود برای رویارویی با ایران ترس و واهمه‌ای ندارند، اما نمایان بود که آن‌ها از تیم ایران می‌ترسند چرا که چند ماه پیش آن‌ها را شکست داده بودیم.

گل زودهنگام جهانبخش باعث از هم پاشیده شدن لایه های دفاعی تیم ملی عراق شد

نصرتی بیان کرد: به نظرم گل زود هنگام جهانبخش باعث شد که لایه‌های دفاعی تیم ملی عراق از هم پاشیده شود و بازیکنان تیم ملی فوتبال بتوانند از فضا‌های پشت دفاع حریف استفاده کنند و به گل‌های بعدی برسند. در بازی با سوریه نمایان بود که دفاع راست تیم ملی فوتبال دچار مشکل است، اما در این دیدار با رفع مصدومیت به موقع صادق محرمی به خوبی او توانست انگیزه و انرژی مضاعفی در این بازی داشته باشد.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال افزود: نورافکن در بازی با تیم ملی عراق عالی بود. اکنون هم باید بازی به بازی پیش برویم و عزم خود را جزم کنیم تا تیم ملی امارات را ببریم. یکی از اتفاقات مهم این بازی این بود که این پیروزی در مقابل چشمان و دیگان آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال و اینفانتینو رئیس فیفا به دست آمد و صددرصد این موضوع می‌تواند اتفاق مهمی در عرصه بین المللی محسوب شود.

او درباره عملکرد مهاجمان تیم ملی فوتبال گفت: زوج سردار آزمون و مهدی طارمی خطرناک هستند، زیرا آن‌ها درک متقابل از بازی کردن در کنار یکدیگر دارند. نبود سردار در بازی با تیم ملی سوریه خیلی به چشم آمد، اما او با حضورش در بازی با تیم ملی عراق توانست تکاپوی خاصی در خط حمله ایجاد کند و مدافعان حریف را به خود مشغول کند تا تیم ملی فوتبال راحت به گل برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج