adexo3
۱۱۵۲۹۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قراب: استقلال برابر الهلال باید هوشمندانه بازی کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی‌پوشان اگر برابر الهلال هوشمندانه بازی کنند این توانایی را دارند یک روز خاطره‌انگیز را برای هواداران ثبت کنند.

ایرنا: جواد قراب با اشاره به دیدار استقلال و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال یکی از بهترین‌ تیم‌های قاره آسیا است و از مدت‌ها قبل برای رویارویی با آبی‌پوشان تدارک دیده‌ است، آنها بازیکنان خوب و گرانقیمتی را به خدمت گرفته‌اند و انگیزه‌های فراوانی برابر نماینده ایران دارند.

وی افزود: اگرچه الهلال شرایط بسیار خوبی را دارد اما نباید فراموش کنیم، استقلال همواره در تاریخ خود دست به کارهای بزرگ زده است و به طور حتم حریفی از پیش بازنده نیست.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم «فرهاد مجیدی» برای این جدال برنامه‌های ویژه‌ای دارد و با کمک کادر فنی خود الهلال‌ را آنالیز کرده است و می‌داند نماینده عربستان چه نقاط ضعف و قدرتی دارد.

قراب تصریح کرد: استقلال اگر هوشمندانه بازی کند این توانایی را دارد یک روز خاطره‌انگیز را برای هواداران خود ثبت کند و شادی را برای آنها به ارمغان آورد.

وی افزود: استقلال در هفته‌های اخیر با حاشیه‌ها و چالش‌های زیادی روبرو بود و این چالش‌ها به طور حتم تبعاتی را برای این تیم به همراه داشت، به نظر من وزیر ورزش و جوانان باید در کوتاه‌ترین زمان بهترین تصمیم را برای این تیم مردمی بگیرد و تکلیف را روشن کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امسال سال ویژه‌ای برای استقلال خواهد بود و هواداران انتظار زیادی از تیم محبوبشان دارند و می‌خواهند پس از چند سال قهرمان شده و جام را به دست آورند، این توقع بزرگی از سوی آنها نیست.

تیم فوتبال استقلال تهران، فردا (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. «فو مینگ» داور چینی این دیدار حساس را قضاوت خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج