۱۱۵۳۰۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بختیاری‌زاده: الهلال از استقلال واهمه دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بار‌ها با استقلال روبرو شده و هم شکست خورده و هم به پیروزی رسیده و آن‌ها از رویارویی با نماینده پرفدرت ایران هراس دارند و می‌دانند اگر غفلت کنند کارشان تمام است.

ایرنا: «سهراب بختیاری‌زاده» با اشاره به دیدار استقلال و الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال و الهلال از بهترین های قاره آسیا هستند و به خوبی از یکدیگر شناخت دارند.

وی افزود: الهلال قابل احترام و سرسخت است، آنها بدون شک یکی از بهترین‌های قاره آسیا هستند و این بازی را باید فینال زودهنگام آسیا نامید.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در این بازی هر تیمی که کمتر اشتباه کرده و بتواند از فرصت‌ هایی که در طول مسابقه به دست می‌آورد، استفاده کند برنده از زمین خارج خواهد شد.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: استقلال نفرات خوبی دارد. در این تیم هم نفرات با تجربه و هم جوان حضور دارند که می توانند نقش مهمی در پیروزی استقلال ایفا کنند، آنها شایستگی فنی دارند و باید ثابت کنند حضورشان در استقلال اتفاقی نبوده است.

وی تاکید کرد: الهلال بارها با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا روبرو شده و هم شکست خورده و هم به پیروزی رسیده است؛ آنها از رویارویی با نماینده قدرتمند ایران هراس دارند و می‌دانند اگر غفلت کنند کارشان تمام است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اسقلال در طول دوران خود بارها اتفاقات بزرگی را رقم زده است و امیدوارم فردا روز پیروزی استقلال باشد.

تیم فوتبال استقلال که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرده است، فردا (دوشنبه) در این مرحله در ورزشگاه زعبیل شهر دبی به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. «فو مینگ» داور چینی این دیدار حساس را قضاوت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج