۱۱۵۶۶۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

واکنش رونالدو به شکست تلخ مقابل استون ویلا

منچستر یونایتد در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل استون ویلا شکست خورد و کریستیانو رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کند تا بدین ترتیب برای اولین بار در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد گلزنی نکرده باشد.

فوتبالی: منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل استون ویلا شکست خورد و کریستیانو رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کند تا بدین ترتیب برای اولین بار در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد گلزنی نکرده باشد.

شیاطین سرخ این بازی را در حالی باختند که در اولدترافورد به میدان رفته بودند و این بازی یک بازی خانگی بود و آن ها حتی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

کریستیانو رونالدو در واکنش به این باخت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" این تازه شروع کار است، اما در بازی هایی به مهمی لیگ برتر انگلیس، حتی یک امتیاز هم حیاتی است. باید به سرعت واکنش نشان دهیم و قدرت واقعی خود را به نمایش بگذاریم."

منچستر یونایتد در ۴ بازی اخیر، سه باخت داشته است و اوضاع در این تیم مناسب نیست و باید دید که اوله گونار سولشر، سرمربی شیاطین سرخ از پس این شرایط بر می آید و آن را اصلاح می کند و اوضاع قرار است برای این تیم بدتر شود و در نهایت او از کار برکنار شود.

با آمدن رونالدو به منچستریونایتد، انتظارات از سولشر بیشتر شده است چرا که او یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج