adexo3
۱۱۵۷۴۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پوچتینو: مسی باعث شد تا ترک عادت کنم

سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن از گلزنی مسی خوشحال است و تاکید کرد که گل این بازیکن باعث شد تا او ترک عادت کند.

ایسنا: به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار حساس برابر منچستر سیتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

مسی در این بازی گل دوم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند که باعث خوشحالی سرمربی تیم شد.

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: مسی یک بازیکن در کلاس بالای جهانی است. او گل زیبایی به ثمر رساند. من بسیار خوشحالم که مسی در این بازی گلزنی کرد و تلاش زیادی از خود نشان داد. گل مسی باعث شد تا من ترک عادت کنم چرا که معمولا بعد از گل های که تیمم به ثمر می رساند خوشحالی خود را در ظاهر بروز نمی دهم اما این گل مسی باعث شد تا من این عادتم را ترک کنم. در این سال ها همواره مسی را دیده‌ام که برای تیم های دیگر گلزنی کرده است. این برای نخستین بار است که او برای تیم من گلزنی می‌کند و باید هم خوشحال باشم.

او ادامه داد: مثلث نیمار، مسی و ام‌باپه در حال هماهنگ تر شدن هستند. من از عملکرد آنها رضایت دارم. براین باور هستم که با شایستگی در این بازی حساس به پیروزی دست پیدا کردیم. عملکرد تیم خوب بود. توانستیم در زمان های سخت بازی را کنترل کنیم. برابر تیم قدرتمندی بازی کردیم اما خیلی خوب بازی را اداره کردیم.

پوچتینو در پایان گفت: چنین بازی‌های بزرگ قطعا به تیم کمک خواهد کرد. ما در حال پیشرفت و بهتر شدن هستیم. تیم ما فنداسیون لازم را دارد و می داند که در میدان چه می‌خواهد. بازی زیبایی بود و به بازیکنان این پیروزی را تبریک می گویم. طبیعتا نقاط ضعفی داریم که با تمرین و تلاش بیشتر آنها را برطرف می کنیم. من از بازی گروهی تیمم راضی و خوشحال هستم و این پیروزی با شایستگی به دست آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج