adexo3
۱۱۵۷۶۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سریع‌ترین مرد دنیا، تماشاگر ویژه یونایتد - ویارئال

قهرمان دو صد متر المپیک و سریع‌ترین مرد دنیا، دیدار امشب منچستریونایتد و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک نگاه می‌کند.

خبرآنلاین: قهرمان دو صد متر المپیک و سریع‌ترین مرد دنیا، دیدار امشب منچستریونایتد و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک نگاه می‌کند.

یوسین بولت، سریع‌ترین مرد دنیا رفاقت دیرینه‌ای با کریستیانو رونالدو دارد. دونده جامائیکایی که کورددار کنونی و قهرمان المپیک دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر دنیاست، همیشه رابطه‌ای صمیمی با رونالدو داشته تا جایی که در سال‌های قبل و زمانی که رونالدو در رئال مادرید توپ می‌زد، گفته می‌شد که بولت مربی دو کریس است و کریس آن سرعت بالا و استارت‌های انفجاری را با بولت تمرین می‌کند.

این چهره محبوب دو و میدانی امشب دیدار منچستر یونایتد و ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک نگاه می‌کند تا مهمان ویژه دوست صمیمی‌اش، CR۷ باشد.

بولت همچنین از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در ای-لیگ استرالیا در باشگاه فوتبال سنترال کوئست مارینرز به عنوان وینگر چپ بازی کرد. در ماه اکتبر ۲۰۱۸، او نخستین بازی خود را در یک بازی دوستانه مقابل تیم انتخابی جنوب غربی انجام داد و دو گل در نیمه دوم به ثمر رساند. بولت طرفدار سرسخت منچستریونایتد است و گفته که برای این تیم رایگان بازی خواهد کرد.

سریع‌ترین مرد دنیا، تماشاگر ویژه یونایتد - ویارئال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج