adexo3
۱۱۵۸۴۲۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازگشت عادل جدی است؟

دیروز تولد عادل فردوسی‌پور بود و پیش‌بینی می‌شد موج زیادی از عکس‌های او در فضای مجازی راه بیفتد اما ماجرایی مهمتر از تولد عادل دیروز دست به دست می‌شد؛ بازگشت احتمالی او به برنامه نود.

ایران ورزشی: دیروز تولد عادل فردوسی‌پور بود و پیش‌بینی می‌شد موج زیادی از عکس‌های او در فضای مجازی راه بیفتد اما ماجرایی مهمتر از تولد عادل دیروز دست به دست می‌شد؛ بازگشت احتمالی او به برنامه نود. اگر اهل فضای مجازی باشید ویدیو را دیده‌اید؛ پیمان جبلی رئیس جدید سازمان صدا و سیما دیروز به استان خوزستان سفر کرده بود و با دو هوادار فولاد و نفت آبادان برخورد کرد.

آنها می‌خواستند لباس تیم‌های‌شان را به رئیس جدید بدهند که هوادار نفت آبادان که سن و سالی هم ازش گذشته بود، خواهش و درخواست جالبی از رئیس جدید تلویزیون کرد. او که پیراهن نفت آبادان را در دست داشت، خود را نماینده هواداران چند تیم جنوبی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول معرفی کرد و گفت فوتبال ایران به بازگشت عادل فردوسی‌پور نیاز دارد و سعی کرد قول حضور او را در همانجا از جبلی بگیرد که البته جبلی در پاسخی زیرکانه تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که بازگشت فردوسی‌پور از نظر او منعی ندارد.

مهمتر این‌که هواداری که این صحبت‌ها را با جبلی مطرح می‌کرد، به صورت کاملاً خودمانی و با استفاده از ضمایر دوم‌شخص، جبلی را مورد خطاب قرار می‌داد و البته رئیس صدا و سیما هم که با صبر خاصی به صحبت‌های او گوش می‌کرد، در نهایت اگر چه قول خاصی به وی نداد اما سعی کرد در این موضوع حساس حرف منفی یا نکته خاصی را هم به زبان نیاورد.

جبلی در پاسخ به یک هوادار دیگر هم گفت: اولاً سلام من را به همه هواداران برسانید، ثانیاً حضور ایشان از نظر ما منعی ندارد و فردوسی‌پور می‌تواند به صدا و سیما برگردد. کلمه «برگردد» هم به این معناست که شاید از نظر رئیس جدید صدا و سیما، فعالیت فعلی فردوسی‌پور خارج از محدوده مدنظر اوست.

فردوسی‌پور از همان روزی که برنامه نودش مختومه اعلام شد، البته در سازمان صداوسیما حضور داشت و برنامه ۱۲۰ را در قامت تهیه‌کننده روی آنتن شبکه ورزش می‌برد. شبکه‌ای که اتفاقاً به صورت مستقیم مدیرش توسط مدیر شبکه سوم سیما انتخاب می‌شود و از لحاظ اداری کانال شبکه سوم به حساب می‌آید. با این همه بینندگان در ۲ سال گذشته هرگز او را به عنوان مجری یا گزارشگر ندید‌ه‌اند. گفته می‌شود از یک سال پیش تلاش‌ها برای بازگشت عادل به عنوان گزاشگر شروع شده است که ظاهراً خود او با این موضوع مخالف بوده و خواستار بازگشت برنامه‌اش نود هم بوده. حالا باید دید منظور جبلی از منعی برای بازگشت عادل وجود ندارد چیست؟ منظورش بازگشت به گزارشگری ا‌ست یا صحنه اجرا. بعضی‌ها اعتقاد دارند تصمیم ممنوع‌الکاری عادل و جمع شدن برنامه نود را فقط شخص علی فروغی رئیس شبکه سوم نگرفته و با تغییر او هم قرار نیست دوباره چشم بینندگان به جمال برنامه ۹۰ در شب‌های دوشنبه باز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاله فروغی میره شهرداری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج