۱۱۵۸۴۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

درخشان: هیات‌مدیره پرسپولیس تقویت شود

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است که وزارت ورزش باید هیات مدیره این باشگاه را تقویت کند و به مدیریت کنونی اعتماد داشته باشد.

ورزش سه: حمید درخشان بازیکن اسبق پرسپولیس که سابقه سرمربیگری در این تیم را نیز در کارنامه دارد، درباره شرایط این تیم پیش از جدال با الهلال عربستان می‌گوید: مهمترین نگرانی مربوط عدم داشتن بازی رسمی برای پرسپولیس است و این در حالیست که تیم رقیب در کوران مسابقات باشگاهی کشورش قرار دارد. با این حال کادرفنی مسلما برنامه‌‎ریزی مناسبی را دنبال می‌کند تا با حداکثر آمادگی در این جدال حاضر شود. قطعا عبور از الهلال می‌تواند سهم زیادی در کسب افتخار بزرگ این تیم داشته باشد و همه بازیکنان به اهمیت آن آگاه هستند و با انگیزه چند برابری برابر این حریف حاضر خواهند شد.

درخشان در ادامه درباره الهلال گفت: استقلال پیش از این برابر الهلال قرار گرفته بود و این تیم نشان داده که علیرغم قدرت بالایی که دارد می‌توان به دفاع آنها نفوذ کرد. با این حال مهمترین اتفاق در چنین دیدارهایی سود بردن از موقعیت‌های حداقلی است. شما نمی‌توانید روی این بازی‌ها به ایجاد موقعیت‌های زیاد امیدوار باشید و باید بهترین سود را از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورید را داشته باشید. قطعا پرسپولیس بازیکنان توانایی دارد که قادر خواهند بود به دفاع حریف نفوذ کرده و تیم را به نتیجه مدنظر نزدیک کنند. با این حال طی دیدارهای اخیری که از الهلال در لیگ عربستان دیده‌ایم، آنها هم با ضعف‌هایی مواجه هستند که قطعا از دید کادرفنی پرسپولیس دور نخواهد ماند و امیدوارم یک اتفاق شیرین را شاهد باشیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره وضعیت مدیریتی این باشگاه نیز گفت: تیمی که ۵ عنوان قهرمانی اخیر فوتبال ایران را به خود اختصاص داده و دو بار به فینال آسیا راه یافته با مشکل مالی مواجه است. این اصلا اتفاق خوبی نمی‌تواند باشد و نگرانی زیادی را بین هواداران و کادرفنی و بازیکنان شکل داده است. انتظار می‌رود در چنین شرایطی که این تیم به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، حمایت کاملی از آنها صورت گیرد.

درخشان در ادامه گفت: بعد از جدایی آقای سمیعی انتظار می‌رفت که هر چه زودتر نسبت به ترمیم بدنه مدیریتی این باشگاه اقدام شود. بازوهای قدرتمندی در بخش مدیریت باید حضور داشته باشند. به شخصه با اخباری که دورادور از آقای صدری شنیده‌ام عملکرد ایشان بد نبوده است و تامین منابع مالی مناسبی صورت داده‌اند. باید تقویت صورت گیرد و نفرات قدرتمندی در کنار آنها با یک تفکر واحد حضور یابند تا تیم به نتیجه لازم چه در بخش نتیجه و چه تامین منابع مالی و برنامه‌ریزی و ساختار دست یابد. این یک رویا نیست و تیمی با این پتانسیل قادر خواهد بود به اتفاقات بزرگی برسد اگر مدیریت و برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج