adexo3
۱۱۵۸۶۳۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

فتح‌الله‌زاده: آجرلو فوتبالی است و حمایتش می‌کنم

در روزهایی که بودن یا نبودن احمد مددی در استقلال به یک موضوع پیچیده تبدیل شده بود، از علی فتح‌الله‌زاده نیز به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی مدیرعامل سابق استقلال یاد می‌شد اما در نهایت این مصطفی آجورلو بود که توانست با وزارت ورزش بر سرمدیریت باشگاه استقلال به توافق نهایی برسد.

ایران ورزشی: در روزهایی که بودن یا نبودن احمد مددی در استقلال به یک موضوع پیچیده تبدیل شده بود، از علی فتح‌الله‌زاده نیز به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی مدیرعامل سابق استقلال یاد می‌شد اما در نهایت این مصطفی آجورلو بود که توانست با وزارت ورزش بر سرمدیریت باشگاه استقلال به توافق نهایی برسد. فتح‌الله‌زاده که سال‌های طولانی است از باشگاه استقلال دور مانده و تنها در یک مقطع کوتاه به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت کرد، در اقدامی غیرمنتظره به باشگاه استقلال رفته و از مصطفی آجورلو حمایت کرده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که فتح‌الله‌زاده طی ۸ سال گذشته هیچ‌گاه چنین رفتاری را با مدیران سابق استقلال نداشت و هرگز برای خوشامدگویی به آنها به باشگاه استقلال نرفته بود. موضوع گفت‌وگو با فتح‌الله‌زاده همین دیدار غیرمنتظره است.

آقای فتح‌الله‌زاده! روز گذشته به دیدار مصطفی آجورلو رفتید. دلیل این دیدار چه بود؟

من مدیریت آقای آجورلو را سال‌ها است می‌شناسم. ایشان یک مدیر کاملاً ورزشی است و ما سال‌های طولانی با هم دوست و رفیق بودیم. ایشان را از زمانی که در پاس حضور داشت می‌شناختم و با هم دوستی دیرینه‌ای داریم. دلیل حضور من در باشگاه استقلال حمایت از یک دوست بود. وظیفه داشتم به باشگاه بروم و برای آقای آجورلو آرزوی موفقیت کنم.

اما هیچ‌گاه چنین رفتاری را با مدیران سابق استقلال انجام ندادید. نه افشارزاده، نه افتخاری، نه فتحی و سعادتمند و نه مددی.

من برای این دوستان هم همیشه پیغام می‌فرستادم و آرزوی موفقیت می‌کردم. در واقع این کار را با ارسال پیام انجام می‌دادم اما ماجرای آجورلو متفاوت است. آجورلو یک مدیر فوتبالی است و برخلاف دوستانی که در گذشته مدیریت باشگاه استقلال را عهده‌دار بودند، ایشان با فوتبال آشنا است. به هر حال میان مدیرانی که در فوتبال کاری انجام نداده‌اند و هیچ تجربه‌ای ندارند با مدیرانی که فوتبالی هستند باید تفاوت قائل بود.

آینده باشگاه استقلال را با حضور آجورلو چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پیش‌بینی آینده سخت است اما می‌شود امیدوار بود. مشکلات استقلال ریشه‌ای است و برخی مسائل سال‌ها است این باشگاه را آزار می‌دهد. باید خیلی از مسائل در این باشگاه تعیین تکلیف شود. من شخصاً امیدوارم که آجورلو کارش را در باشگاه اسقلال به نحو احسن انجام دهد. هر کمکی هم از من بخواهند دریغ نمی‌کنم و در خدمت ایشان هستم.

نصرالله عبداللهی، هفته پیش در مصاحبه‌ای گلایه‌آمیز اعلام کرد که برخی در زمان سرپرستی‌اش در استقلال با او تماس می‌گرفتند و از او می‌خواستند که مانع شما و توفیقی شود تا در محل تمرین این تیم حاضر نشوید. چه مسائلی باعث بروز چنین توصیه‌های عجیبی می‌شود؟

من برای آنها که این توصیه‌ها را به عمو نصی می‌کردند واقعاً متاسفم. آنها تاریخ این باشگاه را نمی‌شناسند و فقط دوست دارند ریشه کسانی که برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند را بخشکانند تا کار‌های نادرست خودشان را پیش ببرند. این رفتار‌ها واقعاً دور از اخلاق و ادب است. ضمن اینکه من آن روزی که به محل تمرین استقلال رفتم تا از فرهاد مجیدی حمایت کنم اگر کسی با من تماس می‌گرفت و می‌گفت به محل تمرین استقلال نرو، قطعاً انجام می‌دادم و به محل تمرین نمی‌رفتم.

یعنی کسی با شما چنین تماسی نگرفته بود؟

نه، هرگز. هیچ‌کس به من نگفت به محل تمرین استقلال نرو اما برخی تلاش می‌کنند با کارهای زیرکانه جو مسمومی در این باشگاه ایجاد کنند و بزرگان را مقابل هم قرار دهند. خودشان جرأت چنین کاری را ندارند از شخصیت با محبتی مانند عمو نصی می‌خواهند که اهداف آنها را دنبال کند. آنها کاری کردند که آقای عبداللهی از باشگاه استقلال رفت چون طاقت چنین رفتارهایی را نداشت. به هر حال امیدوارم فضای استقلال به سمتی برود که همه با هم متحد شوند و حضور من در باشگاه استقلال و دیدار دوستانه با آقا مصطفی هم دلیلی جز این نداشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه فتل خان ، متوهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج