adexo3
۱۱۵۹۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توضیح درباره معافیت فوتبالیست قطع نخاعی

رئيس سازمان تربيت بدنی نيروهای مسلح ضمن توضیح درباره کارت پایان خدمت بازیکنی که به بهانه مشکلات نخاعی صادر شده، گفت: به زودی حکم و رای بازیکنانی که کارت معافیت آنها جعلی و یا مورد دار است، اعلام می‌شود.

خبرگزاری مهر: مهرعلی باران چشمه در گفتگویی درباره وضعیت کارت‌های جعلی پایان خدمت و کارت‌های مورد دار تعدادی از بازیکنان فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما درخواست کردیم تا مدارک این افراد به تهران بیاید. پرونده هر فرد باید از شهرستانی که در آن تشکیل شده است، به تهران آورده شود و سپس دوباره به همان شهرستان برگردد تا بررسی‌ها انجام شود. این پروسه مستلزم زمان است و کمی طول می‌کشد.

وی درباره مراجعه علی دایی سرمربی پرسپولیس به مجلس برای پیگیری وضعیت بازیکنی که به بهانه قطع نخاع، کارت معافیت گرفته و بعد از آن به فوتبالش ادامه داده، افزود: بحث قطع نخاع نبوده است. در این مورد بیشتر بحث ناراحتی اندام‌های تحتانی مطرح بوده که کارت معافیت بر اساس آن صادر شده است.

رئيس سازمان تربيت بدنی نيروهای مسلح ادامه داد: قاعدتا فردی که چنین ناراحتی شدیدی داشته و از خدمت معاف شده است، دیگر نباید توان بازی کردن داشته باشد. در این شرایط یا کارت معافی این بازیکن باطل است یا خود بازیکن!

وی همچنین از اعلام رای بازیکنانی که کارت پایان خدمت آنها مشکل دارد در روزهای آینده خبر داد و گفت: نمی‌توانم بگویم دقیقا چه زمانی وضعیت آنها مشخص می‌شود ولی احتمالا به زودی رای این بازیکنان از طرف سردار کمالی اعلام خواهد شد.

باران چشمه در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره قانون جدید ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر برابری حقوق بازیکن - سرباز در تیم‌های نظامی با حقوق سربازان، یادآور شد: در این قانون تصریح شده که یک سرباز - قهرمان نباید از حقوق و مزایای سرباز غیر قهرمان برخودار باشد. ما به باشگاه‌ها هم اعلام کردیم، از پرداخت پول بابت قرارداد به بازیکنان سرباز خودداری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته پرداخت پاداش به ورزشکاران سرباز موردی ندارد ولی پرداخت حقوق بالاتر از مبلغ سربازان عادی خلاف قانون بوده و روی این موضوع سخت گیری خواهیم کرد.

رئيس سازمان تربيت بدنی نيروهای مسلح در پایان درباره اینکه برای لیگ چهاردهم چند سرباز - بازیکن در تیم‎های نظامی بازی خواهند کرد، گفت: ما سفت و سخت دنبال این هستیم تا اسامی بازیکنان مشمول را استخراج کنیم. حتی از فدراسیون فوتبال هم خواستیم تا فهرست کامل بازیکنانی که مشمول هستند را در اختیار ما قرار بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج