۱۱۵۹۹۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایران در انتظار تایید AFC برای حضور تماشاگران

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز پاسخ فدراسیون فوتبال ایران برای تایید حضور تماشاگران در بازی روز سه‌شنبه مقابل کره‌جنوبی را نداده است. ضمن اینکه VAR هم در این بازی به صورت آفلاین استفاده خواهد شد و تاثیری در تصمیمات تیم داوری ندارد.

خبرآنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز پاسخ فدراسیون فوتبال ایران برای تایید حضور تماشاگران در بازی روز سه‌شنبه مقابل کره‌جنوبی را نداده است. ضمن اینکه VAR هم در این بازی به صورت آفلاین استفاده خواهد شد و تاثیری در تصمیمات تیم داوری ندارد.

حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی گفت: ما منتظر تاییده فیفا هستیم. ۲۱ سپتامبر نخستین مکاتبه برای بازی با کره جنوبی انجام شد که اعلام شد می خواهیم از تماشاگران استفاده کنیم. با پیگیری های انجام شده و تاکید عزیزی خادم باعث شد تمام استاندارها را رعایت کنیم؛ استانداردهایی که وزارت بهداشت و فیفا تعیین کرده بودند. در مکاتبه دوم ما که ۷ اکتبر بود به ای اف سی اعلام کردیم که شرایط حضور تماشاگران چگونه است و با دستگاه های داخلی هم هماهنگی شد. چهارشنبه وزاررت بعداشت اعلام کرد با شرایط خاص و با تعداد محدود حضور تماشاگران بلامانع است.

شریفی ادامه داد: با توجه به شرایط قرار براین شد که ۷ هزار تماشاگر حاضر باشند. ما منتظر هستیم کنفدراسیون فوتبال آسیا جواب بدهد و یک سری فرم ها ارسال شده است. برخلاف آن چه که در فضای مجازی که گفته می شود مکاتبه ای نبوده، ما همه کارهای لازم را انجام دادیم. بازی کره جنوبی و سوریه هم دقیقه ۹۰ اعلام شد که بدون تماشاگر است.

او درباره استفاده از VAR در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: ما بارها این مسئله را گفتیم که VAR آن چیزی نیست که مردم می گویند چرا که پروتکل مشخص دارد و از هرشرکتی نمی توان تهیه کرد. باید از یکی از ۱۵ شرکت که فیفا تعیین کرده خریداری شود. ما این الزام فیفا برای میزبانی را وارد کردیم و همه چیز درست است اما AFC هنوز داوری را برای این بخش معرفی نکرده است. شرکتی که با فیفا و ای اف سی قرارداد دارد از حضور در ایران امتناع کرد و ما از شرکت دیگری استفاده کردیم و به نظرم باید در بازی روز سه شنبه از VAR به صورت آفلاین استفاده کنیم. تصمیم هایی که داور در حین بازی می گیرد ربطی به VAR ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج