اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۰۹۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نعمتی: ما به دنبال قهرمانی آسیا خواهیم بود

سیامک نعمتی در آستانه اعزام این تیم به عربستان برای جدال با الهلال عربستان، از انگیزه‌های برتر تیمش برای این جدال و عبور از حریف صحبت کرد.

خبرورزشی: سیامک نعمتی درباره وضعیت تیمش پیش از سفر به عربستان برای جدال با الهلال گفت: خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر کنم این سری بتوانیم بار دیگر در فینال حاضر شویم.

وی درباره شرایط تیمش برابر حریف و مقابل تماشاگران آنها گفت: مطمئنا سخت خواهد بود. ما از قبل البته برابر هواداران زیاد بازی کردیم و عادت داریم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشتیم و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. انشاالله بتوانیم آنجا همه بچه ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و اینبار قهرمانی را به دست بیاوریم.

نعمتی درباره اینکه حریف از بازیکنان ستاره و گرانقیمتی سود می برد و این موضوع آنها را نگران نخواهد کرد، اینطور گفت: ما هم پرسپولیس هستیم و برند بزرگی هستیم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی کنیم. آنها پول دارند و خرج می کنند اما ما پرسپولیس هستیم و انشاالله می توانیم شکست شان دهیم.

بازیکن پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان حریف نیز گفت: ما اصلا از قبل به این موضوع توجه نمی کردیم. مسلما یکی دو روز قبل از بازی ترکیب مشخص خواهد شد و اینکه چه نفراتی را در اختیار خواهند داشت. ما توجهی به این موضوع نکردیم و اگر هم باشند برای ما فرقی نخواهد داشت و ما بازی خودمان را خواهیم کرد. هر بازیکنی برابر ما باشد فرقی نخواهد کرد و سعی می کنیم بهترین بازی خودمان را داشته باشیم و به نتیجه برسیم.

نعمتی درباره تقابل احتمالی‌اش در این بازی برابر الشهرانی گفت: ما چند بازی آنها را دیدیم و انشالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم و این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج