adexo3
۱۱۶۱۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جام بیستم در سرزمین فوتبال - برزیل ۲۰۱۴

دشان: تکنولوژی خط دروازه گیجمان کرد!

سرمربی تیم ملی فرانسه استفاده از تکنولوژی برای کمک به داوران را مثبت ارزیابی کرد اما معتقد است این تکنولوژی در بازی مردان او و هندوراس همه را سردرگم کرده بود.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی فرانسه استفاده از تکنولوژی برای کمک به داوران را مثبت ارزیابی کرد اما معتقد است این تکنولوژی در بازی مردان او و هندوراس همه را سردرگم کرده بود.

شاگردان دیدیه دشان شب گذشته (یکشنبه) مأموریت خود را در جام جهانی ۲۰۱۴ در حالی با پیروزی ۳ بر صفر مقابل هندوراس استارت زدند که این بازی یک صحنه جنجالی داشت.

در دقیقه ۴۸ این دیدار ضربه کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه با تیرک دروازه برخورد و خط دروازه را طی کرد. این توپ در ادامه مسیرش به دست سنگربان هندوراس هم برخورد کرد. در شرایطی که اصلاً مشخص نبود توپ از خط دروازه عبور کرده است یا خیر، داور بازی با استفاده از فن‌آوری کنترل خط، ضربه بنزما را گل اعلام کرد.

دشان درباره آن اتفاق گفت: تکنولوژی خط دروازه چیز خوبی است. داور علامت را دریافت و بر اساس آن اعلام کرد که گل به ثمر رسیده است. با این حال تصاویر چیزی را نشان می‌دادند که در آنها تشخیص عبور توپ از خط دروازه سخت بود. در آن تصاویر مدام لحظه اول که هنوز توپ از خط دروازه رد نشده بود به نمایش درمی‌آمد.

وی خاطر نشان کرد:‌ من دلیل عصبی شدن سرمربی هندوراس را درک می‌کنم. تصویری که به همه نشان داده شد و باید به داور برای تصمیم‌گیری درست‌تر و روشن شدن حقیقت کمک می‌کرد، حاضرین در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را گیج کرد!

دشان افزود: ما صبوری به خرج دادیم. موقعیت‌‌هایی داشتیم و دو بار در نیمه اول تیرک دروازه را به لرزه درآوردیم. در کل شروع خوبی برای این رقابت‌‌ها داشتیم. به بازیکنانم بابت بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم.

فرانسه با پیروزی که به دست آورد به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سوئیس با ۳ امتیاز در صدر جدول گروه E‌ جام جهانی ۲۰۱۴ قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج