۱۱۶۵۴۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فریبا: رابطه خوب مجیدی و آجورلو به هم نمی‌خورد

بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، از روند رو به پیشرفت استقلال می‌گوید، اما معتقد است هشت هفته دیگر می‌تواند در مورد قهرمان پیش‌بینی کند.

ورزش سه: بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال، که سابقه نشستن روی نیمکت آبی‌ها به عنوان مربی را نیز در کارنامه دارد امروز در مراسم جشن روز مربی حاضر شد و با دوستان قدیمی خود دیدار کرد. فریبا در حاشیه این مراسم به سوالات خبرنگار ورزش سه پاسخ داد. او در ابتدا در خصوص حضورش در این مراسم گفت: من امروز از طرف بیژن ذولفقار نسب دعوت شدم و عضو این کانون نبودم و دوستان قدیمی‌ام را دیدم و خیلی خوشحالم.

فریبا در مورد وضعیت استقلال گفت: وضع استقلال خوب است و دو بازی را برده‌اند و بازی دوم را بهتر بازی کردند و هرچه رو به جلو بروند بهتر می‌شوند و تیم‌شان بهتر می‌شود و فکر می‌کنم تعامل بین مدیریت و کادرفنی باعث این پیروزی‌ها شده. نفرات جوان و جدید خوبی گرفتند و از لحاظ تاکتیکی می‌توانند بهتر شوند.

او ادامه داد: دلیلی نمی‌بینم که رابطه خوب مدیریت به هم بخورد چرا که هر کدام از آقایان در حیطه خودشان فعالیت می‌کنند. مدیریت وظیفه خودش را انجام می‌دهد و کادرفنی هم وظیفه خودش را انجام می‌دهد و یک قرارداد خوب هم با اسپانسر جدید بسته‌اند و این یعنی اینکه پول بچه‌ها به موقع داده می‌شود و اگر بحث اسپانسرینگ به هم نخورد دلیلی برای خراب شدن این رابطه خوب وجود ندارد. آقای آجورلو ادمی است که فوتبال را بلد است و کادرفنی هم دیگر نباید دنبال مسائل جانبی باشد چون می‌داند از آنها پشتیبانی می‌شود. یک انرژی مثبتی هم ما به عنوان قدیمی‌ها به همراه هواداران به این تیم می‌دهیم که امسال جزو مدعیان باشد.

فریبا در خصوص اینکه آیا آبی‌ها مدعی قهرمانی هستند یا خیر بیان کرد: الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کنیم. فکر می‌کنم از هفته دهم به بعد تازه آرام آرام می‌توان درباره‌اش صحبت کرد. تیم‌ها باید هرچه جلو می‌روند بهتر شوند. در ضمن طبیعی است که تیم‌های بزرگ احتیاج به آدم‌های بزرگ دارند و فکر می‌کنم آقای پین خیلی می‌تواند به فرهاد مجیدی و کادرش کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج