۱۱۶۵۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخشان: اولتیماتوم AFC برای اصلاح اوضاع بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: کنفدراسیون آسیا به پرسپولیس و استقلال اولتیماتوم داده که شرایط را برای حضور در لیگ قهرمانان مهیا کند.

خبرگزاری میزان: حمید درخشان درباره اولتیماتوم به استقلال و پرسپولیس برای حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: AFC قدرت حذف کردن را دارد و می‌تواند این کار را کند، اما فعلاً اولتیماتوم داده است تا اوضاع درست و اصلاح شود. فعلاً خیال هوادار‌ان راحت باشد، اما اگر نا به سامانی‌ها ادامه دار شود، دوباره شاهد چنین شوک‌هایی خواهیم بود.

وی ادامه داد: این صحبت‌ها از چند سال قبل در AFC مطرح بود که باشگاه‌ها باید خصوصی شوند. باید بحث مالی، حسابرسی مثل دخل و خرج مشخص باشد؛ اصولی که در این دو تیم دیده نمی‌شود. از سوی دیگر مسائلی مانند حق پخش تلویزیونی کجاست و درآمدزایی باشگاه از چه راهی است؟ تبلیغات دور زمین را هم همه جز باشگاه سود می‌برند. وزارت ورزش هم یک بام و دو هواست؛ باید خصوصی سازی انجام شود، حتی اگر لیگ ۱۲ تا ۱۴ تیمی شود، باید حرفه‌ای شود.

درخشان در خصوص بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: بازی راحتی نیست و سخت خواهد شد. همه می‌آیند امتیاز بگیرند و اگر پرسپولیس می‌خواهد این روند را حفظ کند و در کورس قهرمانی بماند، نیاز به برد و امتیاز ندادن دارد. در این چند بازی هماهنگی پرسپولیس کم شده و نقایصی هم دیده می‌شود. با توجه به تغییرات زیادی که در تیم رخ داده و حضور بازیکنان جدید، زمان می‌برد تا نفرات جدید تا در تیم جا افتاده و به هماهنگی برسند.

وی در مورد شرایط جدید پرسپولیس گفت: شرایط باشگاه امکان نمی‌داد بازیکن جدید و قوی بگیرد، همه چیز بازیکن نیست، تیم مشکل مالی دارد. پرسپولیس با حضور قدرتمند در آسیا پول‌های خوبی به دست آورد که به علت تحریم نمی‌تواند از آن استفاده کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره خرید‌های جدید استقلال افزود: استقلال از خود افراد باشگاه پول در می‌آورد و هزینه می‌کند، اما با طلبکاران زیاد و هزینه‌های بالا معلوم نیست این روند ادامه دار باشد.

درخشان در خصوص مدیریت باشگاه خاطرنشان کرد: مدیر پرسپولیس باید کسی باشد که ارتباطات قوی داشته باشد و در انتخابش دقت لازم انجام شود، زیرا پرسپولیس هواداران میلیونی دارد. پرسپولیس نیاز به حمایت دارد، دولت پول نمی‌دهد، دوستان جمع می‌شوند و کمک می‌کنند، در برهه‌ای هم هواداران کمک کردند که برای پرسپولیس خیلی جالب نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج