۱۱۶۶۳۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: تاتنهام امکانات پیشرفته‌ای دارد

سرمربی جدید تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید که آماده انتقال شور، ذهنیت و عزم راسخ خود به بازیکنانم و هواداران این تیم است.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته که بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) با عقد قراردادی رسمی هدایت تیم فوتبال تاتنهام را تا تابستان ۲۰۲۳ با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر برعهده گرفت، در اولین اظهارنظرش به عنوان سرمربی جدید اسپرز گفت: بابت بازگشت به مربیگری و انجام این کار در یک باشگاه لیگ برتری که جاه‌طلبی دارد تا دوباره قهرمان شود، بی‌اندازه خوشحالم. تاتنهام امکانات پیشرفته‌ای دارد و یکی از بهترین ورزشگاه‌ها را در سطح جهان دارد. بی‌صبرانه منتظر شروع کارم و انتقال شور، ذهنیت و عزم راسخی که همیشه من را به عنوان بازیکن و مربی متمایز کرده، به بازیکنانم و هواداران‌مان هستم.

کونته که تابستان اخیر هم بحث حضورش روی نیمکت تاتنهام مطرح بود، اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد و در ادامه نونو اسپیریتو سانتو هدایت این تیم را برعهده گرفت، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تابستان گذشته همکاری ما اتفاق نیفتاد چون تازه از اینتر جدا شده بودم و به لحاظ عاطفی زود بود که بخواهم در پایان فصل در پروژه‌ای دیگر درگیر باشم، بنابراین احساس کردم آن مقطع زمان مناسبی برای بازگشت به مربیگری نیست. اشتیاق و عزم راسخ دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) اما در این که می‌خواست این کار را به من بسپارد به چشم می‌آمد. اکنون که دوباره فرصت این کار فراهم شد، تصمیم گرفتم آن را با اعتقاد زیادی انتخاب کنم.

کونته ۵۲ ساله بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت چلسی را برعهده داشت و در این مدت این تیم را به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس رساند. سرمربی پیشین یوونتوس فصل پیش هم دست به کار بزرگی زد و اینتر را پس از ۱۱ سال به قهرمانی در رقابت‌های سری A ایتالیا رساند. او اما در ادامه به دلیل تفاهم نداشتن با مدیران باشگاه از سمت سرمربیگری نراتزوری کنار رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج