اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۶۶۷۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ژستد به جای جلالی در فهرست استقلال

رودی ژستد فرانسوی که به تازگی و با نظر فرهاد مجیدی با قراردادی دو ساله به جمع استقلالی‌ها اضافه شده و در تمرینات این تیم آمادگی خود را به رخ همبازیانش کشاند. در این خصوص شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال از این آمادگی رودی ژستد متعجب شده‌اند و انتظار این میزان از آمادگی را از مهاجم بلندقامت فرانسوی نداشته‌اند.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در شیراز به مصاف فجر سپاسی خواهد رفت؛ دیداری که به علت عدم حضور نماینده شیراز در لیگ برتر در سال‌های اخیر کمتر برگزار شده و اگر دیداری هم بوده به رقابت‌های جام حذفی در این سال‌ها مربوط می‌شود. بنابراین از این جهت فجر تیمی ناشناخته نه‌تنها برای استقلال بلکه برای تمامی تیم‌های لیگ برتری حداقل تا نیم‌فصل رقابت‌ها محسوب می‌شود. با این حال شاگردان فرهاد مجیدی که استارت خوبی را در آغاز رقابت‌های امسال داشته‌اند می‌خواهند به این روند تداوم بخشیده و با چهارمین برد پیاپی بهترین شروع تاریخ لیگ برتر را به ثبت برسانند.

این درحالی است که فجرسپاسی نیز با وجود دو شکست ابتدای فصل، چه در رقابت‌های لیگ دسته اول و چه حالا در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، تیمی قابل احترام و با شخصیت نشان داده و حالا بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان در خانه حریف، شیرازی‌ها می‌خواهند روند موفقیت‌های خود را ادامه ببخشند، ضمن اینکه علی‌اصغر کلانتری، سرمربی این تیم دیروز در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که نه‌تنها به استقلال بلکه به هیچ تیمی به راحتی باج نمی‌دهند و لقمه گلو‌گیری برای همه تیم‌های لیگ برتر خواهند بود. بنابراین یک رقابت جذاب و هیجان‌انگیز و شاید زیبا عصر روز جمعه انتظار هواداران فوتبال را خواهد کشید.

خاطره‌بازی از آخرین بازی 2 تیم

در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تیم استقلال عصر پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فجرسپاسی شیراز رفت که مسابقه دو تیم در ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه ۳برصفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این دیدار حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی در ترکیب اصلی شاگردان استراماچونی به میدان رفتند و حالا به جز غلامی مصدوم، میلیچ، ریگی، شجاعیان، اسماعیلی و قایدی سایر بازیکنانی که مهرماه سال ۹۸ در ترکیب استقلال بازی کردند هم‌اکنون در این تیم هنوز توپ می‌زنند و این فرصت را خواهند داشت تا یک بار دیگر در ترکیب استقلال این تیم را مقابل فجرسپاسی این بار در شیراز و از رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.

در تمرین آخر استقلال چه گذشت؟

جلسه تمرینی روز چهارشنبه بعد از یک جلسه فنی که در آن آنالیزی از فجر سپاسی برای بازیکنان به نمایش درآمد، آغاز شد. بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن و کارهای سرعتی، به پاسکاری ساده و سپس مرور یک تاکتیک تیمی مشغول شدند. بخش اصلی این جلسه تمرینی را فوتبال درون تیمی با نظارت فرهاد مجیدی تشکیل داد که طی آن بازیکنان به مرور تاکتیک‌های تیمی در قالب بازی درون تیمی مشغول بودند.

سیاوش یزدانی که در بازی با تراکتور دچار آسیب‌دیدگی شده بود، در تمرین دیروز هم به صورت انفرادی کار کرد ولی از امروز به تمرینات گروهی اضافه می‌شود. البته با وجود آنکه یزدانی مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار مقابل فجر سپاسی از لحاظ سلامتی نخواهد داشت اما شاید آمادگی جسمانی این بازیکن درحد ایده‌آل نرسیده باشد و همین موضوع باعث خواهد شد تا احتمالا عارف آغاسی به جای این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال در شیراز به میدان برود. همچنین جعفر سلمانی به دلیل سرماخوردگی جزئی در تمرین دو روز اخیر استقلال غایب بود ولی او هم از امروز به تمرینات آبی‌پوشان پایتخت اضافه می‌شود.

این درحالی است که اگر جعفر سلمانی نیز به این مسابقه نرسد متین کریم‌زاده به احتمال زیاد جایگزین او خواهد شد. علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال، پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، در تمرینات استقلال به دلیل سرماخوردگی غایب بوده است. در درون دروازه نیز با توجه به عملکرد خوب سیدحسین حسینی در دیدارهای اخیر و کلین‌شیت‌های او به احتمال زیاد این بازیکن باز هم در ترکیب فیکس استقلال در هفته چهارم لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

ترکیب بازهم تغییر می‌کند؟

فرهاد مجیدی برای این دیدار برنامه‌های زیادی دارد. از اردوی استقلال خبر می‌رسد با توجه به درخشش ارسلان مطهری و تک‌گل سه امتیازی وی برای آبی‌پوشان در دیدار مقابل تراکتور، یک‌بار دیگر این مهاجم مثل دو هفته اول رقابت‌ها در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت، بنابراین این امکان وجود دارد که مطهری در این دیدار جایگزین یکی از مردان میانی تیم در بازی با تراکتور و احتمالا چشمی شده و از ابتدا استقلال را در شیراز همراهی کند‌.

از سوی دیگر ترکیب فرهاد مجیدی در این سه هفته مدام تغییر پیدا کرده و این موضوع نشان می‌دهد که هنوز کادرفنی استقلال و در رأس آنها سرمربی این باشگاه نتوانسته ترکیب دلخواه خود را پیدا کند، البته در درون دروازه و خط دفاعی اوضاع کمی متفاوت است؛ چراکه سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی حسین مرادمند و محمد دانشگر در این مدت ترکیب اصلی مردان دفاعی را تشکیل داده‌اند و در جناحین چپ و راست نیز سلمانی به همراه غفوری و در وسط زمین رضاوند و حسین‌زاده تا حدود زیادی در تفکرات مجیدی برای حضور در میدان قرار گرفتند و این تیم را در سه بازی گذشته همراهی کردند و در خط حمله نیز ارسلان مطهری کم و بیش به کار گرفته شده است.

با این حال ابهام و معادله مجهول ترکیب استقلال به میانه زمین برمی‌گردد، جایی که یک بار زبیر نیک‌نفس، یک بار مهدی مهدی‌پور و یک بار دیگر روزبه چشمی در این پست برای استقلال به میدان رفتند و این موضوع نشان می‌دهد که هنوز بازیکن اصلی فرهاد برای بستن کمربند خط میانی آبی‌پوشان مشخص نشده و چه بسا این پروسه در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

ژستد چشم‌ها را خیره کرد

رودی ژستد فرانسوی که به تازگی و با نظر فرهاد مجیدی با قراردادی دو ساله به جمع استقلالی‌ها اضافه شده و در تمرینات این تیم آمادگی خود را به رخ همبازیانش کشاند. در این خصوص شنیده‌ها حاکی از آن است که اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال از این آمادگی رودی ژستد متعجب شده‌اند و انتظار این میزان از آمادگی را از مهاجم بلندقامت فرانسوی نداشته‌اند.

این درحالی است که بازیکنان و کادرفنی در خلال تمرینات ژستد را یک مهاجم هدف ذاتی و خطرناک نامیدند. حالا باید دید آیا رودی ژستد در بازی مقابل فجر سپاسی به میدان خواهد رفت یا خیر. دیروز‌ ای‌تی‌سی مهاجم فرانسوی جدید استقلال صادر شد و قرار است امروز پنجشنبه آخرین پیگیری‌ها و تلاش‌ها برای گرفتن کارت بازی او صورت بگیرد.

خروج نام جلالی از فهرست

نکته قابل توجه اینکه ابوالفضل جلالی، مدافع چپ مصدوم استقلالی‌ها از فهرست خارج شده و بازیکن فرانسوی جایگزین او خواهد شد. استقلالی‌ها برای آنکه بتوانند نام ژستد را در لیست خود قرار دهند باید نام یک نفر را خارج می‌کردند که بر همین اساس تلاش‌ها برای خارج کردن نام احمد موسوی فعلا بی‌نتیجه مانده است. به همین دلیل ابوالفضل جلالی از لیست خارج خواهد شد اما در صورتی که طی روزهای آینده و بعد از بسته شدن پنجره بازیکن قابل و به درد بخور خارجی همچنان آزاد مانده باشد این بازیکن در صورتی می‌توا ند به استقلال بپیوندد که آبی‌ها تا قبل از بسته شدن پنجره با موسوی قطع همکاری کرده باشند در غیر این صورت تا زمان باز شدن پنجره زمستانی راه دیگری برای اضافه شدن بازیکن آزاد خارجی به ترکیب بازیکنان استقلال به خاطر پر بودن لیست این تیم وجود نخواهد داشت.

هتل چمران میزبان آبی‌ها

استقلالی‌ها عصر امروز ساعت ۱۷ درحال عازم به شیراز خواهند شد که قرار است شاگردان فرهاد مجیدی در این شهر در هتل چمران اقامت پیدا کرده اما نکته قابل توجه اینکه هواداران استقلال در شیراز با توجه به بازگشت آبی‌پوشان بعد از چندین سال به این شهر در تب و تاب آن هستند تا یک استقبال وسیع را از شاگردان فرهاد مجیدی در جریان این سفر به عمل بیاورند. همچنین استقلالی‌ها بلافاصله بعد از برگزاری مسابقه جمعه شب شیراز را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج