۱۱۶۸۰۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منافی: نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت

پیشکسوت تیم ملی گفت: فعلاً باید تمام تمرکز ما روی بازی با لبنان باشد و پله پله پیش برویم و با ترکیب خوب و نیمکت قدرتمندی که در اختیار داریم یکی پس از دیگری پیروز بازی‌ها باشیم.

خبرگزاری میزان: جواد منافی در خصوص دیدار‌های تیم ملی ایران مقابل لبنان و سوریه در مسیر انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: تیم ملی با بازیکنان خوب و نتایجی که کسب کرده شرایطی آرمانی را پیش گرفته است. ما نباید این دو تیم را دست کم بگیریم و در فوتبال هر بازی شرایط خاص خود را دارد. کار صعود به جام جهانی هنوز تمام نشده، بازی‌های حساسی در پیش داریم و باید با همین روند خوب ادامه دهیم.

وی ادامه داد: برای مثال لبنان را به هیچ وجه نباید دست کم بگیریم. آن‌ها سوریه را برده اند و با ۵ امتیاز سوم گروه هستند و کار آسانی مقابلشان نداریم. در بازی با امارات دیدیم که کار گره خورد و اگر خلیل‌زاده اخراج می‌شد ورق برمی‌گشت و کار بسیار سخت می‌شد. باید در این دو بازی با تمام قوا برای برد به میدان برویم.

پیشکسوت تیم ملی درباره شانس صعود ایران به جام جهانی قطر عنوان کرد: تا همین جای کار ۹۰ درصد از راه صعود را پیموده‌ایم، اما در فوتبال هزار اتفاق و حرف و حدیث پیش می‌آید. فعلاً باید تمام تمرکز ما روی بازی با لبنان باشد و پله پله پیش برویم و با ترکیب خوب و نیمکت قدرتمندی که در اختیار داریم یکی پس از دیگری پیروز بازی‌ها باشیم.

منافی در رابطه با حواشی به وجود آمده بین طارمی و اسکوچیچ گفت: در شرایطی که همه می‌دانند اسکوچیچ چگونه به نیمکت تیم ملی رسیده، مطرح کردن این صحبت‌ها اصلاً جالب نیست و به فرم ایده‌آل تیم ملی آسیب می‌زند. بهتر است اسکوچیچ روی بازی‌ها و هدف تیم ملی تمرکز کند و سعی کند ایران را به صورت مستقیم و مقتدرانه به جام جهانی برساند. اسکوچیچ خیلی خوش شانس بوده که یکی از بهترین نسل‌های تیم ملی ایران را در اختیار دارد و باید حرفه‌ای صحبت کند و حرف‌هایش را در زمین بزند.

جواد منافی در خصوص نیمکت نشین بودن سامان قدوس با وجود درخشش در لیگ برتر انگلیس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات تیم ملی بازیسازی است و نبود یک بازیساز و طراح خوش فکر در میانه میدان احساس می‌شود. به هر حال نظر پایانی در خصوص ترکیب را سرمربی تیم می‌دهد، اما این سوال برای کارشناسان فوتبال پیش می‌آید که چرا این بازیکن کم بازی می‌کند؟ مقابل کره جنوبی مهدی طارمی عقب آمده بود و بازیسازی می‌کرد در حالیکه این نقش را سامان قدوس خیلی خوب می‌تواند ایفا کند و امیدوارم کادر فنی تیم ملی به نحو احسن از این بازیکن موثر بازی بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج