۱۱۶۸۳۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولویت بارسلونا در ژانویه: خرید قرضی مهاجم!

در بارسلونا آن‌ها امیدوارند حداقل بازیکنان را به صورت قرضی جذب کنند.

ایلنا: بارسلونا در حال حاضر به پنجره نقل و انتقالات ژانویه به عنوان بهترین فرصت برای تقویت تیمش نگاه می‌‌کند. آخر هفته گذشته، خوان لاپورتا تا آنجا پیش رفت که گفت که در سال جدید امکان انجام سه خرید هم وجود خواهد داشت. با توجه به وضعیت مالی فعلی بارسلونا، تعداد خریدها به احتمال زیاد به نحوه خروج بازیکنان از تیم فعلی بستگی دارد.

چیزی که واضح است این است که بارسلونا در ژانویه به دنبال یک مهاجم خواهد بود، اگرچه هنوز درباره بازیکنی تصمیم گیری نشده است. به زودی جلسه‌ای بین هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌شود تا ارزیابی شود که آن‌ها می‌خواهند چه کسانی را جذب کنند.

غیبت طولانی‌مدت سرخیو آگوئرو و احتمال اینکه لوک دی یونگ شاهد گدایی قرضی خود در ژانویه باشد به این معنی است که این تیم به دنبال یک مهاجم خواهد بود. مارتین بریثویت در مقطعی در دسترس خواهد بود، اما تاریخ حضور او هنوز مشخص نیست.

برای یک خرید قرضی در بازار نقل و انتقالات، بارسلونا در حال حاضر می‌داند که وضعیت اقتصادی آن‌ها اجازه جذب یک مهاجم طراز اول را نمی‌دهد. در عوض، ایده این است که بازیکنی را به صورت قرضی بیاورند که فقط هزینه جذب یا حداقل قیمت قرارداد قرضی برای او پرداخت شود.

بارسلونا به دنبال بازیکنانی با کیفیت است که به طور منظم برای باشگاه های خود بازی نمی‌کنند و ممکن است مایل به ترک سوی نیوکمپ باشند.

استرلینگ در کانون توجه

یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر در مورد آن صحبت می‌شود، رحیم استرلینگ است، وینگر منچسترسیتی از کمبود زمان بازی خود راضی نیست. او تاکنون در لیگ برتر در مجموع ۳۷۶ دقیقه بازی کرده است که معادل کمی بیش از چهار بازی کامل است. استرلینگ می خواهد نقش بیشتری در تیم داشته باشد و بارسلونا حاضر است این نقش را به او بدهد.

کاوانی و ورنر

دو بازیکن دیگر نیز مورد توجه بارسلونا هستند: ادینسون کاوانی و تیمو ورنر.

کاوانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با این باشگاه در ارتباط بود، زیرا او یک مهاجم قدرتمند با سابقه ثابت شده است. با این حال، سن او در ۳۴ سالگی یک نقطه ضعف است. با وجود این، او می‌تواند گزینه خوبی برای یک قرارداد شش ماهه باشد.

تیمو ورنر، مهاجمی که قبل از امضای قرارداد با چلسی از نزدیک زیر نظر بارسلونا قرار داشت نیز یکی از گزینه‌های زمستانی این تیم است. از زمان ورود روملو لوکاکو به غرب لندن، ورنر به عنوان یک بازیکن ثابت از دست رفته و آن‌ها توانسته ۳۸۸ دقیقه در این فصل در لیگ بازی کند.

یک وینگر به عنوان جایگزین

گزینه جایگزین برای یک مهاجم، آوردن بازیکنی مانند استرلینگ است. با این حال، اظهارات صریح ژاوی هرناندز در حین سخنرانی خود که عملاً خواستار تمدید عثمان دمبله شده بود، نشان می‌دهد که او یک وینگر دیگر نمی خواهد زیرا او همچنین معتقد است که آنسو فاتی می‌‌تواند به خوبی بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج