۱۱۶۸۵۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پست‌های پیچیده برای وحید امیری در تیم ملی

وحید امیری در تیم ملی وظایف متفاوتی را تجربه می‌کند؛ او در دیدار‌های اخیر چه به عنوان وینگر و چه مدافع چپ توانسته اعتماد دراگان اسکوچیچ را جلب کند.

ورزش سه نوشت: وحید امیری در تیم ملی وظایف متفاوتی را تجربه می‌کند؛ او در دیدارهای اخیر چه به عنوان وینگر و چه مدافع چپ توانسته اعتماد دراگان اسکوچیچ را جلب کند.

بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس بار دیگر در جمع اردونشینان دراگان اسکوچیچ حضور یافته و اینبار سودای دستیابی به برد مقابل لبنان را در ذهن دنبال می‌کند. امیری که در آخرین تقابل دو تیم در مسیر انتخابی جام جهانی در ۲۰۱۳ حضور نداشت، اکنون امیدوار است در کنار دیگر ملی‌پوشان خاطره تلخ شکست با کارلوس کی‌روش در زمین حریف را جبران کنند و یک برد شیرین را در مسیر انتخابی جام جهانی قطر کسب کنند.

امیری که پیش از این از سوی برانکو ایوانکوویچ به عنوان مدافع چپ برای پرسپولیس به میدان رفته بود، به خوبی از شرح وظایفی که برایش محول شده بود بر آمد. اتفاقی که باعث شده تا هم از سوی یحیی گل محمدی در برهه‌های مختلف و هم دراگان اسکوچیچ در تیم ملی در این پست نیز به کار گرفته شود. اوج نمایش این بازیکن تکنیکی البته مربوط به دوران حضور در جام جهانی روسیه بود. جایی که با نمایش چشمگیر خود توانست یکی از مهره‌های قابل اعتماد کارلوس کی روش لقب گیرد. اتفاقی که اکنون انتظار می‌رود در مسیر انتخابی جام جهانی قطر نیز از خود به جا بگذارد و بتواند برابر لبنان نیز شرایط را برای کامیابی شاگردان دراگان اسکوچیچ پیش ببرد. قدرت تکنیکی، پا به توپ شدن و تمام کنندگی و همچنین بازیسازی این بازیکن، قطعا یکی از پوئن‌‎هایی است که می‌تواند تیم ملی را برای دستیابی به امتیاز برابر لبنان امیدوار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج