۱۱۶۹۷۸۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امیری: مشکلات همیشه کنارمان بوده است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نباید مسائلی که بازیکنان بعد از بازی با لبنان گفته اند را بزرگ کرد چرا که همیشه همراهشان بوده است و این یک مسئله خانوادگی است.

ایسنا: هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نباید مسائلی که بازیکنان بعد از بازی با لبنان گفته اند را بزرگ کرد چرا که همیشه همراهشان بوده است و این یک مسئله خانوادگی است.

وحید امیری، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه در انتخابی جام جهانی گفت: خدا را شکر شرایط تیم الان خیلی خوب است. سه امتیازی که در بازی گذشته گرفتیم به تیم ملی اعتماد به نفس داده است. این دلیل بر این نیست که بازی با سوریه را راحت بدانیم و خدای نکرده با آسودگی خاطر وارد زمین شویم.

ما همیشه مقابل تیم سوریه بازی های سختی را داشته ایم. مطمئن هستیم که بازی فردا هم سخت است. تمرینات خوبی داشتیم به خودمان ایمان و باور داریم که با یک بازی منظم و بازی ای که نیاز هست خودمان را به جام جهانی نزدیک کنیم تمام تلاشمان را در زمین می کنیم و به دور از هر حاشیه یک بازی خوب را انجام می دهیم.

او درباره تغییر پست در بازی با لبنان و تکرار این اتفاق در بازی‌های مختلف باشگاهی و ملی گفت: در باشگاه ها این اتفاق افتاده که در پست غیر تخصصی باشم اما به ندرت شده که بین دو نیمه تغییر پست بدهم. برای خودم جا انداختم که خیلی راحت با این قضیه کنار بیایم و چالشی نداشته باشم. در این چند سال چون خیلی تغییر پست دادم و در پست های متفاوتی بودم، تمرکزم بهم نمی ریزد و می دانم وظایفم در هر پست چیست. بیشتر سعی‌ام این است که در عین سادگی کنار تیم باشم. تمام تلاشم این است که تیم ملی موفق باشد.

بازیکن تیم ملی ایران درباره درباره پست اینستاگرمی که بازیکنان تیم ملی به طور مشترک در فضای مجازی درباره مشکلات این تیم مبنی بر نامساعد بودن شرایط البسه منتشر کردند گفت: این قضیه هیچ تاثیری روی روند تیم نمی‌گذارد. بعضی مواقع هست که درون هر خانواده مشکلات و کمبودهایی هست. همیشه این اتفاقات بوده است. هیچ وقت نبوده که این مشکلات نباشد. من اسم این را مشکل نمی گذارم.

یک جورهایی این قضیه همیشه کنارمان بوده است. این مسئله بزرگ نیست. نمی خواستم راجع به آن صحبت کنم. هر چقدر که به بازی نزدیک می‌شویم، اگر حواشی کمتر شود، بهتر است. خواهشم این است که این قضیه را برای بعد از بازی بگذاریم. هر چقدر آرامش تیم حفظ شود، در روند پیشرفت بهتر خواهد بود تا بتوانیم تیم ملی را به جایگاه مدنظرمان برسانیم.

تیم ملی ایران و سوریه فردا ساعت ۱۹:۳۰ در چارچوب انتخابی جام جهانی به میدان می روند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج