۱۱۷۰۵۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دو دقیقه برای مهدی قائدی کافی نیست

اسکوچیچ با تعویض مهدی قایدی به جای سردار آزمون در بازی با سوریه نشان داد روی باشو بیشتر به عنوان یک مهاجم حساب باز کرده است تا هافبک های کناری یا بازیکن پست شماره ۱۰.

ورزش سه: اسکوچیچ با تعویض مهدی قایدی به جای سردار آزمون در بازی با سوریه نشان داد روی باشو بیشتر به عنوان یک مهاجم حساب باز کرده است تا هافبک های کناری یا بازیکن پست شماره ۱۰.
این اتفاق خوبی است به این خاطر که سبک بازی مهدی قایدی با سردار آزمون و مهدی طارمی متفاوت است و حضور او در زمین برای تیم حریف تازگی خواهد داشت و به نوعی می تواند خط دفاعی حریف را به چالش بکشد. در بازی با سوریه مهدی قایدی فرصت زیادی برای هنرنمایی پیدا نکرد چرا که در دقیقه ۹۰ با سردار آزمون تعویض شد اما در همان دقایق کوتاه یکی دو حرکت جالب زد که یکی از آنها رد کردن توپ از بین پاهای مدافع تیم سوریه بود. یادآور لایی که وحید امیری در بازی با اسپانیا به پیکه زده بود. مهدی قایدی پیش تر در بازی های دوستانه نمونه اش در بازی دوستانه با بوسنی نشان داده بود اگر به عنوان مهاجم تعویضی وارد میدان شود می تواند تیم ملی را به گل برساند.
خوشبختانه تیم ملی نه فقط در خط دروازه به خصوص در همه خطوط با ترافیک بازیکن با کیفیت های فنی مختلف روبرو است و به این به اسکوچیچ اجازه می دهد با هر ترکیب و هر شیوه ای تیم ملی را در برابر حریفان ارنج کند و این موضوع در جام جهانی بیشتر به تیم ملی کمک خواهد کرد چرا که در جام جهانی با حریفان قدرتمندتری روبرو خواهیم شد. مهدی قایدی هم در پیروزی ۳-۰ تیم ملی در برابر سوریه با دقایق کوتاهی که به میدان آمد سهیم شد. ماموریت او در بازی های تیم ملی به دیدارهای بعدی موکول شد. بدون شک دیر یا زود به پسر کوچک اسکوچیچ برای هنرنمایی در زمین فوتبال فرصت خواهد رسید و چه خوب که این بازیکن در تمرینات تیم ملی با روحیه نشان می دهد. بازی با با سوریه به او و دیگر ذخیره های تیم ملی ثابت کرد فرصت دیر یا زود به همه آنها برای بازی خواهد رسید و باید آماده باشند.
دو دقیقه برای مهدی قائدی کافی نیست
دو دقیقه برای مهدی قائدی کافی نیست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج