۱۱۷۰۶۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مربی پدیده: گل دوم ذوب‌آهن آفساید بود

امجد شکوه‌مقام مربی پدیده مشهد اعتقاد دارد، این تیم به لحاظ فوتبالی در حال رشد بوده و مقابل ذوب‌آهن نمایش قابل قبولی داشته است.

تسنیم: امجد شکوه‌مقام مربی پدیده مشهد اعتقاد دارد، این تیم به لحاظ فوتبالی در حال رشد بوده و مقابل ذوب‌آهن نمایش قابل قبولی داشته است.

امجد شکوه‌مقام مربی تیم فوتبال پدیده مشهد پس از شکست ۲ بر یک این تیم مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: واقعاً باید از بازیکنان پدیده تشکر کنم. شرایط ما برای این بازی اورژانسی بود. شش هفت بازیکن‌مان سرما خورده بودند و شرایط عادی نداشتند.

وی درباره اینکه گویا این سرماخوردگی مربوط به اسکان بازیکنان در یک مسافرخانه در تهران است، گفت: نه، اینطور نیست. این سرماخوردگی اپیدمی شده است. ما اردوی خوبی در تهران داشتیم و شرایط‌مان خوب شده بود. یک مقدار این سرماخوردگی تمرکز بازیکنان را آورد پایین و باعث شد این گل‌ها را بخوریم.

مربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: امیدوارم داور به درستی تصمیم گرفته باشد، اما ما فیلم بازی را دیدیم و به نظرم گل دوم ذوب‌آهن آفساید بود. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

«شما می‌گویید وضعیت تیم اورژانسی است، اما در هر بازی این صحبت‌ها می‌شود. یک بازی توپ نیست و یک بازی آب وجود ندارد. واقعاً برای تیم پدیده چه کاری انجام می‌شود؟»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: اگر بخواهم از نظر فوتبالی صحبت کنم، تیم ما رو به رشد است. شرایط از نظر کادر فنی در حال بهتر شدن است و شرایط ما نسبت به بازی با هوادار بهتر بود و باز هم بهتر خواهد شد. ما بازی را باختیم و همه ناراحت هستیم، اما نباید در این بازی شکست می‌خوردیم، چون بهتر از ذوب‌آهن بازی کردیم.

وی درباره علت غیبت اکبر میثاقیان اظهار داشت: آقای میثاقیان پس از جراحی‌اش یک مقدار کسالت پیدا کرد. نبود او به ما ضربه وارد کرد و امیدوارم در بازی بعدی با قدرت روی نیمکت‌مان حضور داشته باشد.

مربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه گویا وحید بیاتلو مسئولیتی ندارد، اما از روی سکوها تیم را هدایت می‌کرد، گفت: ما یک کادر فنی هستیم و همه با هم کار می‌کنیم. اگر در مورد فوتبال بخواهیم صحبت کنیم، تیم خیلی خوب بازی کرد و سایر مسائل حاشیه‌ای است.

شکوه‌مقام همچنین در مورد اینکه بازیکنان تیم فوتبال شهر خودرو مصاحبه نکرده و اعلام کردند ممنوع المصاحبه هستند، خاطرنشان کرد: سؤال بعدی.

وی همچنین در واکنش به این مسئله که آیا اردوی این تیم در تهران همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: مدیریت باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج