اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۷۰۹۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آتالانتا به‌دنبال معاوضه آزمون با میرانچوک

فنرباغچه برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم‌ملی ایران رقیبی جدی پیدا کرده و لیون فرانسه هم به‌دنبال خرید او است. جونینیو پرنامبوکانو، اسطوره برزیلی باشگاه لیون که درحال حاضر به‌عنوان مدیر ورزشی این باشگاه مشغول به‌کار است و به‌تازگی از تمایل این باشگاه برای خرید سردار آزمون صحبت کرده است.

فرهیختگان: سردار آزمون و زنیت ظاهرا به انتهای مسیر همکاری خود نزدیک شده‌اند و به‌نظر می‌رسد این ملی‌پوش گلزن و تاثیرگذار تیم روسی، به‌زودی سن‌پترزبورگ را به مقصد تیم جدیدی ترک خواهد کرد. زنیت در تلاش است تا با توجه به پایان مدت قراردادش با این بازیکن در انتهای فصل او را در ژانویه به تیم دیگری بفروشد و حالا رقابت شدیدی بین مشتریان سردار آزمون در جریان است تا بتوانند این مهاجم آماده را به ترکیب تیم خود اضافه کنند.

از سه تیم «لیون» فرانسه، «آتالانتا»ی ایتالیا و «فنرباغچه» ترکیه به‌عنوان سه باشگاه اصلی خواهان به‌خدمت گرفتن آزمون نام برده می‌شود و فعلا شانس این سه تیم از سایر گزینه‌ها بیشتر است. سایت «فوتواسپور» ترکیه با اشاره به صحبت‌های اخیر جونینیو، مدیرفنی تیم لیون درباره تلاش این باشگاه برای خرید آزمون می‌نویسد: «فنرباغچه برای به خدمت گرفتن مهاجم تیم‌ملی ایران رقیبی جدی پیدا کرده و لیون فرانسه هم به‌دنبال خرید او است. جونینیو پرنامبوکانو، اسطوره برزیلی باشگاه لیون که درحال حاضر به‌عنوان مدیر ورزشی این باشگاه مشغول به‌کار است و به‌تازگی از تمایل این باشگاه برای خرید سردار آزمون صحبت کرده است.

این درحالی است که فنرباغچه ترکیه هم شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد و احتمالا به‌زودی برای خرید او دست به‌کار می‌شود. جونینیو در این باره گفت: «ما به این بازیکن علاقه‌مند هستیم و سرمربی تیم پیتر بوش نیز به بازی این بازیکن علاقه دارد. آزمون نه‌تنها در پست مهاجم نوک عملکرد خوبی دارد، بلکه در سمت چپ خط حمله و همچنین پشت مهاجم نیز می‌تواند نمایش خوبی داشته باشد. مشخص نیست آیا می‌توانیم درنهایت او را به خدمت بگیریم یا نه، اما نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.» در چنین شرایطی به‌نظر می‌رسد فنرباغچه کار سختی برای خرید آزمون از زنیت خواهد داشت. در روزهای اخیر شایعات مختلفی درباره تمایل این تیم برای خرید ستاره تیم‌ملی ایران منتشر شده است، اما فعلا پیشنهادی رسمی به باشگاه روسی ارائه نشده است.»

لیون البته در تابستان گذشته نیز برای به خدمت گرفتن آزمون دست به‌کار شد، اما درنهایت نتوانست با زنیت برای این انتقال به توافق برسد و سردار در این تیم ماندنی شد؛ اما حالا به‌نظر می‌رسد دوباره برای خرید او ابراز تمایل کرده است و در این شرایط که زنیت امیدی به حفظ مهاجم تیمش ندارد، شاید شانس بیشتری برای خرید او داشته باشد. البته این تیم فرانسوی تنها گزینه‌ جدی و مطرح از بین لیگ‌های معتبر اروپایی برای خرید آزمون نیست. آتالانتا نیز تلاش‌های خود را برای این جابه‌جایی آغاز کرده و گفته می‌شود حتی مذاکراتی را نیز با طرف روسی خود برگزار کرده است.

سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه در این باره می‌نویسد: «یکی از مدیران باشگاه زنیت با سران باشگاه آتالانتا مذاکراتی را درباره انتقال احتمالی آزمون به این تیم انجام داده است. ظاهرا این مذاکرات در جریان دیدار زنیت برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا و در تورین برگزار شده است. بحث اصلی در این جلسه بررسی وضعیت الکسی میرانچوک، هافبک آتالانتا و همچنین بررسی شرایط انتقال سردار آزمون به این تیم ایتالیایی بوده است. شاید زنیت به سراغ خرید میرانچوک برود و البته در این شرایط جابه‌جایی او با آزمون می‌تواند گزینه‌ای محتمل باشد. این تیم پیش از حضور میرانچوک در آتالانتا نیز یکی از مشتریان او بود و حالا هم در تلاش است تا این هافبک روس را به ترکیب تیم خود اضافه کند.»

این جابه‌جایی می‌تواند به سود دوطرف باشد و آتالانتا که میرانچوک را زیاد در ترکیب خود به میدان نمی‌فرستد می‌تواند با به خدمت گرفتن آزمون خط حمله خود را تقویت کند. با این حال برای این جابه‌جایی باید تا ژانویه و باز شدن مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی صبر کرد.

از طرف دیگر سایت «اسپورت‌باکس» روسیه در گزارشی به بررسی وضعیت لژیونرهای ملی‌پوش شاغل در لیگ روسیه و عملکرد آنها در دیدارهای ملی اخیر پرداخته و درباره سردار آزمون می‌نویسد: «آزمون هنوز هم اصلی‌ترین مهاجم تیم‌ملی کشورش محسوب می‌شود و این‌بار هم برای هفتمین بازی پیاپی در یک دیدار تیم ایران تاثیرگذار بود. او در این مدت ۴ گل و ۵ پاس گل در ترکیب تیمش داشته و یکی از ارکان اصلی موفقیت این تیم در راه رسیدن به جام‌جهانی محسوب می‌شود. در دو دیدار اخیر برابر لبنان و سوریه هم او گلزنی‌هایش را ادامه داد و حالا ایران همچنان در صدر جدول گروهش قرار دارد. آزمون حالا با روحیه‌ای خوب به زنیت برگشته تا تیمش را در ادامه فصل همراهی کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج