جاباما
۱۱۷۱۱۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عصر ژاوی با فتح دربی کاتالونیا آغاز شد

در هفته چهاردهم از رقابت‌های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و شاگردان ژاوی توانستند در این هفته از رقابت‌های لالیگا هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

فوتبالی: در هفته چهاردهم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند و شاگردان ژاوی توانستند در این هفته از رقابت های لالیگا هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

عصر ژاوی با فتح دربی کاتالونیا آغاز شد

با توجه به اینکه این بازی اولین بازی ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا به عنوان سرمربی این تیم بود، بسیار مهم و حیاتی بود و هواداران بارسلونا توجه ویژه ای به این دیدار داشتند چرا که اسطوره آن ها پس از سال ها به ورزشگاه نیوکمپ بازگشته است و اکنون به دنبال نجات بارسلونا و آبی و اناری پوشان است.

تک گل بارسلونا را در این بازی ممفیس دیپای از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این گل در دقیقه 48 به ثمر رسید و با همین تک گل بود که ژاوی توانست در اولین بازی خود به عنوان سرمربی بارسلونا به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد. در این بازی دو بار تیرک دروازه بارسلونا به لرزه درآمد و آبی و اناری ها بسیار خوش شانس بودند که گلی دریافت نکردند چرا که اسپانیول در دقایق پایانی بازی فرصت سوزی های زیادی داشت.

در هر صورت ژاوی در گام اول هر سه امتیاز را به دست آورد و کار خود را با پیروزی آغاز کرد اما مشخص است که به طور کلی او کار دشواری در بارسا خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج