۱۱۷۱۲۶۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

آشوبی: پرسپولیس به جمع مدعیان برمی‌گردد

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد پرسپولیس گفت: این تیم توان بازگشت به جمع مدعیان و دفاع از عنوان قهرمانی‌های متوالی را دارد.

خبرگزاری مهر: فرزاد آشوبی درباره عملکرد پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: عملکرد پرسپولیس را نباید در نتایج این تیم دنبال کرد بلکه باید آن را از زمان شروع نقل و انتقالات تابستانی پیگیر شد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: وقتی مهم‌ترین بازیکنان در ارکان خطوط سه‌گانه زمین از جمع این تیم جدا شدند پیدا کردن جایگزین برای آنها بسیار سخت است. محمدحسین کنعانی زادگان در کنار سیدجلال حسینی به هماهنگی کامل برسد. احمد نورالهی نیز به بلوغ لازم رسیده بود. او خیلی خوب می‌دانست چطور باید در زمین با هم تیمی‌هایش در دوندگی و ارسال پاس هماهنگ شود. باور تیم نیز روی احمد بود تا هر وقت با دستور او لازم بود تیم عقب بکشد و هر موقع هم نیاز بود بازی تهاجمی انجام دهند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم نورالهی نیز بازی رو به جلوی او بود. اتفاقی که الان در میانه میدان کمتر از پرسپولیس می‌بینیم. خریدهای پرسپولیس همچنان نیاز به زمان دارند اما لازم است بدانند فرصت آماده شدن در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس با هر جای دیگر متفاوت است.

آشوبی درباره تغییر استراتژی در بازی‌های اخیر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان و مس رفسنجان ادامه داد: قطعا آقای گل محمدی بهتر از هر شخص دیگری می‌تواند بازیکنان خود را آنالیز کند. اینکه پرسپولیس روند حرکتی بازی‌های خود را تغییر می‌دهد صلاح فنی فعلی آنهاست. من فکر می‌کنم کادر فنی با روند جدید باز هم می‌تواند خود را در جمع مدعیان قهرمانی قرار دهد. این تیم می‌تواند خیلی زود خودش را به صدر جدول بکشاند تا از قهرمانی‌های متوالی خود دفاع کند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان درباره مشکلات مدیریتی این تیم خاطرنشان کرد: قطعا این مسائل و عدم انتخاب مدیرعامل روی عملکرد باشگاه نیز تأثیرگذار است. باید این مشکلات از ریشه حل شود و بهتر است تکلیف خصوصی سازی این باشگاه‌ها مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hadi Ya

      باز این حرف زد چه کارشناسی که همیشه از لنگ دفاع مبکنه

      پاسخ ها

      • موجی

        خب بیاد بگه کیسه چند منِ ؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج