جاباما
۱۱۷۲۴۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کابوسی که بعد از ۲ سال تمام شد

کاپیتان دوم پرسپولیس می‌گوید نبود هواداران مانند کابوسی بود که بعد از دو سال و بازگشت آن‌ها به ورزشگاه به پایان رسید.

ایسنا: کاپیتان دوم پرسپولیس می‌گوید نبود هواداران مانند کابوسی بود که بعد از دو سال و بازگشت آن‌ها به ورزشگاه به پایان رسید.

امید عالیشاه، هافبک و کاپیتان پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت آبادان، درباره پیروزی یک بر صفر در این بازی و در حضور تماشاگران گفت: جدا از اینکه بازی چطور بود، می خواهم به هواداران تبریک بگویم. فوتبال بدون هواداران کابوس است. انگار دو سال خواب می دیدم. خوشحالم که هواداران با شادی به خانه رفتند. می توانستیم با گل های بیشتری بازی را تمام کنیم اما سه امتیاز مهم بود.

او درباره اشتباهات داوری در این دیدار از جمله سوختن گل سالم پرسپولیس و صحنه مشکوک برخورد ترابی و مدافع صنعت نفت گفت: من صحنه شوت مهدی عبدی را ندیدم که گل شد یا نه. کمک داور هم می‌گفت که توپ به طور کامل وارد دروازه نشد. امیدوارم هر چه زودتر VAR وارد ایران شود.

این بازیکن درباره اختلاف دو امتیازی این تیم با صدر جدول و بازگشت به روزهای اوج اظهار کرد: تازه اول فصل است. لیگ مانند یک ماراتن است. امیدوارم در پایان فصل در این ماراتن اول شویم.

عالیشاه در پاسخ به این که آیا چمن ورزشگاه آزادی همانند گذشته کیفیت لازم را دارد؟ گفت: چمن لغزنده شده و مانند گذشته نیست اما زیاد هم بد نبود.

پرسپولیس با شکست صنعت نفت آبادان و در حضور تماشاگران خود به دو امتیازی صدرجدول رسید و فاصله را کاهش و به سه هفته ناکامی خود در کسب پیروزی خاتمه داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج