۱۱۷۳۰۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنزما در آستانه ثبت یک رکورد فوق‌العاده

کریم بنزما که در رئال مادرید آماری خیره کننده از خود به جا گذاشته در بازی فرداشب به یک رکورد فوق العاده دیگر دست خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: فرداشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا، تیم رئال مادرید به مصاف سویا خواهد رفت. ۲ تیمی که در بالای جدول برای صدرنشینی می‌جنگند و جدال آنها بی‌شک دیدار هفته مسابقات اسپانیا خواهد بود.

در این مسابقه کریم بنزما پانصد و هفتاد و هفتمین بازی خود برای کهکشانی‌ها را به ثبت خواهد رساند و به هشتمین بازیکن تاریخ رئال مادرید از نظر تعداد بازی بدل خواهد شد. او در کنار «خوزه آنتونیو کاماچو» خواهد ایستاد. رائول با ۷۴۱ بازی در صدر قرار دارد و کاسیاس، سانچیس، راموس و سانتلانا در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

بنزما در آستانه ثبت یک رکورد فوق‌العاده

بنزما همچنین با 294 گل در رده چهارم بیشترین گل زده برای این باشگاه ایستاده است.کریستیانو رونالدو با 450 گل در صدر قرار دارد و رائول با 323 گل و آلفردو دی استفانو با 308 گل در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

مارکا همچنین عملکرد بنزما در لیگ قهرمانان اروپا را تحسین برانگیز دانست و نوشت که این بازیکن با 76 گل حتی از رائول با 71 گل بیشتر در اروپا گلزنی کرده است.مارکای اسپانیا به خاطر رسیدن به این رکورد به تمجید از «کریم بنزما» پرداخت و او را متوقف ناپذیر خواند. این رسانه ستاره مسلمان را یک گلزن ذاتی دانست و از 202 گل او در لالیگا صحبت کرد.او پس از رونالدو با 140 گل، مسی با 123 گل و لواندوفسکی با 82 گل در رده چهارم بیشترین گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ایستاده است.

بنزما در آستانه ثبت یک رکورد فوق‌العاده

بنزما همچنین برای تیم ملی نیز درخشان ظاهر شده با اینکه ۶ سال از حضور در این تیم محروم بود. او با ۳۴ گل جزو بهترین گلزنان تیم ملی فرانسه لقب گرفته و در کنار ترزه‌گه در رده پنجم بیشترین گل زده برای خروس‌ها قرار دارد.

امید رئالی‌ها در بازی فرداشب مقابل سویا به ساق‌های بنزما گره خورده و کهکشانی‌ها امیدوارند با پیروزی در این دیدار حساس فاصله خوبی با رقیبان پیدا کنند.

بنزما در آستانه ثبت یک رکورد فوق‌العاده

در جدول لالیگا، رئال مادرید با 13 بازی و 30 امتیاز در صدر، رئال سوسیداد با 14 بازی و 29 امتیاز دوم، سویا با 13 بازی و 28 امتیاز سوم و اتلتیکومادرید با 13 بازی و 26 امتیاز در رده چهارم جای گرفته است. بارسلونا با 20 امتیاز نیز در رده هفتم قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج