۱۱۷۴۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مولر: انتخاب مسی ناامید کننده بود

ستاره بایرن مونیخ اعطای توپ طلا به لیونل مسی در سال جاری را ناامید کننده توصیف کرد. او لواندوفسکی را شایسته‌ترین بازیکن به کسب این جایزه دانست.

ایسنا: به نقل از linkedin"، هواداران بایرن‌مونیخ و لواندوفسکی امید زیادی داشتند که این بازیکن بتواند توپ طلا در سال ۲۰۲۱ را کسب کند اما این جایزه در نهایت به مسی داده شد.

توماس مولر درباره اعطای این جایزه به مسی گفت: از نگاه بایرن، آلمانی‌ها و لهستانی‌ها و بسیاری دیگر مراسم توپ طلا که دیشب برگزار شد ناامید کننده بود. باوجود آنکه من سال ها است که در این حیطه هستم اما باید بگویم که غافلگیر نشدم چرا که چنین اتفاقی در سال ۲۰۱۳ هم برای ریبری رخ داد.

او ادامه داد: نرسیدن لواندوفسکی به توپ طلا چیزی از ارزش‌های او و بایرن کم نمی‌کند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتری هستیم تا همه جهان به قدرت ما اعتراف کنند.

مولر در ادامه برای بارسلونا کری خواند و گفت: می‌خواهیم برابر بارسلونا قدرت خود را نشان دهیم و با اقتدار راهی دور بعد شویم. باوجود آنکه من لواندوفسکی را شایسته توپ طلا ۲۰۲۱ می‌دانم اما به مسی تبریک می‌گویم.

دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا در حالی بدون تماشاگر در مونیخ برگزار می شود که بایرن صعود خود را به عنوان تیم نخست قطعی کرده، این در حالی است که بارسلونا برای صعود به پیروزی نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج