۱۱۷۶۲۰۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چلسی گیرت میاریم و بهت گل می‌زنیم!

روند گلزنی ستاره‌های ایرانی به چلسی را سردار آزمون در بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد.

ورزش سه: روند گلزنی ستاره‌های ایرانی به چلسی را سردار آزمون در بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا ادامه داد.

سردار آزمون پس از اینکه در تقابل دور رفت مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود در حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر چلسی، دروازه این تیم را باز کند، امشب با انگیزه مضاعفی پای به تقابل با آبی‌های لندن گذاشت و به بهترین شکل دروازه کپا را باز کرد.

چلسی بازی مقابل زنیت که از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه گازپروم آرنا آغاز شده بود را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه ۲ روی توپ ارسالی از کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه پشت سر اشتباه بازیکن زنیت به مقابل دروازه خالی، توسط تیمو ورنر به گل رسید و دروازه یاران آزمون را باز کرد.

زنیت که پس از دریافت گل و مقابل تماشاگرانش روی به بازی هجومی آورده بود، در دقیقه ۲۸ با شوت سردار آزمون شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه این مهاجم ایرانی از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

سردار آزمون در دقیقه ۳۶ نیز موقعیت‌سازی کرد، اما قبل از رسیدن توپ به کلودینیو مدافعان چلسی توپ را دفع کردند ولی دو دقیقه پس از این اتفاق زنیت سنت‌پترزبورگ روی سانتر داگلاس سانتوس از جناح چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر شیرجه‌ای کلودینیو گل اول را به ثمر رساند و کار را به تساوی کشید.

بازی سراسر حمله زنیت پس از گل تساوی هم ادامه یافت و بازیکنان این تیم با توپ‌گیری در میانه زمین از مدافعان چلسی یک موقعیت جدی تدارک دیدند که پاس در عمق استثنایی مالکوم از بین دو بازیکن حریف و فرار تماشایی سردار آزمون از تله آفساید، کاری کرد تا او در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و گلزنی کند.

سردار آزمون که با سرعت بالای خود از سد مدافعان چلسی عبور کرد و به زیبایی خود را به محوطه جریمه رساند، کپا را با حرکت به سمت راست دریبل زد و در نهایت با یک شوت زمینی گل دوم زنیت را زد تا با حرکت به گوشه زمین خوشحالی خود را انجام بدهد.

چلسی گیرت میاریم و بهت گل می‌زنیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج