۱۱۷۶۴۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نعمتی: جانم را هم برای پرسپولیس می‌گذارم

مدافع راست تعویضی پرسپولیس با گلزنی خود ناجی تیمش شد و در گفتگوی بعد از بازی عملکرد پرسپولیس در بازی امروز را خوب توصیف کرد.

ورزش سه: مدافع راست تعویضی پرسپولیس با گلزنی خود ناجی تیمش شد و در گفتگوی بعد از بازی عملکرد پرسپولیس در بازی امروز را خوب توصیف کرد.

سیامک نعمتی که در دقایق پایانی مسابقه امشب مقابل هوادار به ترکیب تیمش اضافه شد، توانست با گلزنی خود مانع شکست سرخ‌پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی بشود؛ او در گفتگو با خبرنگاران بعد از اتمام مسابقه در میکسدزون ورزشگاه آزادی نسبت به گل دوم هوادار موضع‌گیری کرد و او گفت که حس می‌کند هند بوده است.

نعمتی صحبت‌هایش را درباره بازی گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و ما فقط نتوانستیم ۳ امتیاز را به دست آوریم و شرمنده هواداران شدیم؛ مقداری از صدر جدول فاصله گرفتیم، انشالله که بتوانیم در بازی‌های بعدی این مساوی را جبران کنیم و دوباره به صدر جدول برگردیم. در کل فکر می‌کنم بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

سیامک نعمتی در واکنش به گل دوم هوادار توضیح داد: من از پشت دیدم و احساسم این است که دست در رسیدن توپ به دروازه برخورد داشته است؛ سرعت توپ آنقدر بالا بود که فکر می‌کنم تشخیص آن سخت بود اما اگر VAR بود می‌شد آن هند را به راحتی تشخیص داد.

مدافع راست پرسپولیس که به صورت تعویضی به میدان آمد، درباره حضور کوتاه‌مدت خود در زمین پاسخ داد: تشخیص کادرفنی است، هر زمان که صلاح بدانند داخل زمین می‌آیم و جانم را هم برای پرسپولیس می‌گذارم؛ امروز فکر می‌کنم دقیقه ۸۰-۸۱ بود که به زمین آمدم و انشالله بازی‌های بعدی بیشتر.

او درباره پرداختی‌های انجام شده از سوی باشگاه گفت: این‌که خوب است باید ببینید که منظور شما از خوب بودن چیست؛ بله، پول پارسال را تصفیه کردند چون کم پیش می‌آمد که تصفیه کنند و ما همیشه ۵-۶ ماه دنبال پول سال‌های قبل‌مان بودیم اما خداراشکر امسال دادند. الان هفته نهم هستیم و فکر می‌کنم آن پرداختی هنوز به هفته نهم نرسیده است.

نعمتی در واکنش به سوالی درباره این‌که آیا از مدیریت صدری رضایت دارد، گفت: تا این‌جا هر کاری از دست‌شان بر آمده، انجام داده‌اند؛ امیدوارم که در ادامه راه هم موفق باشند، چون اگر آقای صدری بتوانند به تیم کمک کنند، بچه‌ها با روحیه بهتری بازی می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج