adexo3
۱۱۷۶۵۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جرارد: همه فکر و ذکرم پیروزی بر لیورپول است

استیون جرارد علی رغم عشقی که به لیورپول دارد، فردا تنها یک هدف را دنبال می‌کند: پیروزی تیمش استون ویلا بر لیورپول در آنفیلد.

ورزش سه: استیون جرارد علی رغم عشقی که به لیورپول دارد، فردا تنها یک هدف را دنبال می‌کند: پیروزی تیمش استون ویلا بر لیورپول در آنفیلد.

فردا لیورپول در آنفیلد از هفته ۱۶ لیگ برتر میزبان استون ویلا خواهد بود. این بازی به سبب حضور استیون جرارد اسطوره لیورپول روی نیمکت ویلا حساسیت مضاعف نیز پیدا کرده است. جرارد با پیراهن لیورپول ۷۱۰ بازی انجام داد، ۱۸۶ گل زد و ۱۴۵ پاس گل نیز داد ولی او پس از سه سال موفق در رنجرز، اخیرا مربی استون ویلا شده و از سه بازی موفق به کسب دوم برد شده و یک شکست برابر سیتی را نیز تجربه کرد.

لیورپول با ۳۴ امتیاز تیم دوم جدول است و ویلا با ۱۵ امتیاز اختلاف در رده دهم قرار دارد.

استیون جرارد در نشست خبری این بازی گفت:« می بینم که همه به خاطر بازگشت من به آنفیلد هیجان زده اند و در این مورد زیاد صحبت می شود. من اما تیمم را به بهترین شکل آماده بازی کرده ام و هدفم این است که فردا در آنفیلد یک نتیجه خوب کسب کنیم. در آنفیلد همه مرا خوب می شناسند و می دانند که برای لیورپول چه کارهایی انجام داده ام. به ورزشگاهی بر می گردم که سال های زیادی در آن بازی کردم و خاطرات خوبی نیز برایم به یادگار ماند.»

جرارد ادامه داد:« باید تاکید کنم که همچنان رابطه خوبی با بسیاری از افراد باشگاه و بازیکنانش دارم. سال های فوق العاده ای با لیورپول داشتم و این تیمی است که از کودکی عاشقش بودم و تا همیشه نیز هواداراش خواهم ماند. من متولد شهر لیورپول هستم و به لیورپول تعلق خاطر دارم ولی فردا این فرصت را دارم تا برابر تیمی خوب قرار بگیرم و به عنوان مربی استون ویلا آنها را شکست دهم. تنها تمرکز من الان روی پیروزی بر لیورپول است و مهم نیست اگر در بازگشت به بیرمنگام دیگر چهره ای محبوب برای لیورپولی ها نباشم. من عاشق لیورپول هستم ولی فردا همه تلاشم را خواهم کرد تا ویلا برنده بازی شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج