۱۱۷۸۰۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که امیدوار است داور پنالتی را درست گرفته باشد و در غیر این صورت او حق دارد به روند داوری مشکوک شود.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس می‌گوید که امیدوار است داور پنالتی را درست گرفته باشد و در غیر این صورت او حق دارد به روند داوری مشکوک شود.

گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم

یحیی گلمحمدی لحظاتی پس از پایان مسابقه در کنار زمین در مورد بازی صحبتهایی را انجام داد و در خصوص پیروزی مقابل پیکان اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود، دقایقی از بازی فیزیکی شد و ما نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم. بازی سختی بود و تیم پیکان دونده و با برنامه است. بچه‌های ما انرژی گذاشتند برای این بازی و اینکه در چنین مسابقه‌ای سه گل بزنید، سخت است. بچه‌های ما با هدف سه امتیاز وارد زمین شدند و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

وی درباره غیبت هواداران عنوان کرد: هواداران نیستند اما نیروی حمایتی شان همیشه با ماست و ما این را حس می‌کنیم و امیدوارم راضی باشند.

او در مورد صحنه پنالتی و اعتراضش به داور گفت: بازی 2-0 بود و چیزی که از بیرون به ما گفتند، حامد لک اول توپ را زد و توپ افتاد زیر پای بازیکن حریف. فکر کنم داور اشتباه کرد و اگر این اشتباه واقعا رخ داده باشد، فشار روی تیم ما بیشتر می‌شود. ما در هفته‌های گذشته مشکلاتی را در بحث داوری داشتیم و اگر این بازی 2-2 می‌شد، کار برای کل مجموعه سخت می‌شد. امیدوارم داور این صحنه را درست گرفته باشد چون اگر غلط گرفته باشد، به خیلی چیزها مشکوک می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج