adexo3
۱۱۷۸۱۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پاری‌سن‌ژرمن جانشین کیلیان امباپه را پیدا کرد

به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن علاقه زیادی به جذب کینگزلی کومان دارد.

ورزش سه: کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۰-۲۰۱۹ گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد.

با این وجود در تابستان گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشت که کومان و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و گفته شد که باشگاه آلمانی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند اما نقل و انتقالات تمام شد و کومان در بایرن ماند.

تنها یک سال و نیم از قرارداد ستاره فرانسوی با بایرن مونیخ باقی مانده و گفته می‌شود که مذاکرات دو طرف بر سر تمدید قرارداد به بن بست کامل رسیده چراکه باشگاه آلمانی حاضر نیست حقوق درخواستی کومان را بپردازد. موضوعی که باعث شده شایعات درباره جدایی احتمالی این بازیکن قوت بگیرد و حالا کالچو مرکاتو مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن شرایط جذب او را بررسی می کند.

کیلیان امباپه آخرین ماه های حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه از تمدید قرارداد با او ناامید شده است بنابراین آنها به دنبال جذب جانشینی برای این ستاره فرانسوی هستند و حالا نام کینگزلی کومان به عنوان اصلی ترین گزینه PSG در این رابطه مطرح شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج