۱۱۷۸۱۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وزارت ورزش یا وزارت تعلل؟

روز سه‌شنبه هواداران پرسپوليس با تجمع مقابل وزارت ورزش نسبت به رفتار وزير ورزش و جوانان نسبت به تيم محبوب‌شان اعتراض كردند.

روزنامه اعتماد: روز سه‌شنبه هواداران پرسپوليس با تجمع مقابل وزارت ورزش نسبت به رفتار وزير ورزش و جوانان نسبت به تيم محبوب‌شان اعتراض كردند. اين اعتراض با حضور مجيد صدري سرپرست باشگاه پرسپوليس و صحبت با هواداران معترض به پايان رسيد اما درخواست هواداران سر جاي خودش ماند. اينكه وزارت هرچه سريع‌تر تكليف مديرعامل و هيات‌مديره باشگاه را مشخص كند.

بعد از تجمع، حميد سجادي وزير ورزش در گفت‌وگويي با دوربين‌هاي تلويزيوني درباره وضعيت باشگاه پرسپوليس و مديريت آن گفت: «هواداران اين تيم نگران نباشند، اينكه اين تيم الان با سرپرست اداره مي‌شود، باور و اعتماد كنند كه هيچ فرقي ندارد و سرپرست فعلي همان اختيارات مديرعامل را دارد.» سجادي در تمام چند ماه گذشته همين جمله را مدام تكرار كرده است و به نظر مي‌رسد تا چند وقت ديگر هواداران شاهد تكرار اين جمله خواهند بود.

۱۴‌شهريور بود كه جعفر سميعي مديرعامل پرسپوليس استعفا داد و مجيد صدري به عنوان رييس هيات‌مديره به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس منصوب شد با اين اميد كه به زودي مديرعامل جديد سرخ‌ها معرفي مي‌شود. اين روند تا به امروز ادامه پيدا كرده است.

اين تنها تعلل وزارت ورزش و در راس آن حميد سجادي به عنوان وزير نيست. در كل به نظر مي‌رسد وزارت ورزش علاقه زيادي به ايجاد تاخير در انجام وظايفش دارد و اين فقط مختص هواداران پرسپوليس نيست. حميد سجادي از زمان رسيدن به وزارت نتوانست در مورد پست معاونت قهرماني تصميم‌گيري كند و با وجود زاويه مشخص با مهدي علي‌نژاد معاون مسعود سلطاني‌فر با او به همكاري ادامه داد تا اينكه خود علي‌نژاد تصميم‌گرفت از سمتش كناره‌گيري كند. حال از استعفاي علي‌نژاد هم چهار روز مي‌گذرد و خبري از انتصاب معاون جديد نيست. در حالي كه هر روز مسابقات بازي‌هاي آسيايي نزديك‌تر مي‌شود و بي‌سامان شدن معاون قهرماني وزارت ورزش روي روند آماده‌سازي تيم‌هاي ورزشي تاثير مي‌گذارد.

وزارت ورزش در مساله ورود زنان به استاديوم هم تعلل مي‌كند و منتظر است كه زمان مشكلات را برطرف كند. اخيرا گفته شده هواداران بايد يك ماه ديگر صبر كنند تا سامانه‌اي براي بليت‌فروشي راه‌اندازي شود.

‌سجادي روز ۱۳ آذر و هنگام تماشاي دربي پايتخت در مورد ورود زنان به استاديوم گفته بود «فعلا وقت تماشاي مسابقه است و وقت اين جور صحبت‌ها نيست و ما در حال بررسي اين موضوع هستيم.» جالب اينكه همان مسابقه دربي به خاطر تاخير وزير ورزش در رسيدن به جايگاه ويژه به جاي ۱۶:۱۵ ساعت ۱۶:۲۰ برگزار شد!

ديگر تعلل وزارت ورزش و جوانان در حوزه خصوصي‌سازي سرخابي‌هاست. ۱۳ شهريور سال جاري حميد سجادي در اولين وعده‌اش در رابطه با واگذاري دو باشگاه به بخش خصوصي، اعلام كرد كه نهايتا تا ۶۰ روز آينده اين اتفاق محقق مي‌شود. از ۱۳ آبان كه موعد اعلام شده توسط وزير است بيش از ۳۰ روز ديگر گذشته و تازه حسين قربان‌زاده، رييس سازمان خصوصي‌سازي در مورد آخرين وضعيت خصوصي‌سازي دو باشگاه اعلام كرد كه هنوز چالش‌هاي بسياري وجود دارد.

وزير ورزش و جوانان بايد بداند اينها مسائلي نيست كه با گذشت زمان برطرف شود و زمان خريدن كمكي به حل مشكلات نمي‌كند. اگر وزير ورزش اصرار دارد مجيد صدري همه اختيارات مديرعاملي را دارد چرا او را به عنوان مديرعامل معرفي نمي‌كند تا مشكلات برطرف شود و اگر قرار است شخص ديگري روي صندلي مديرعاملي سرخ‌ها بنشيند چرا اين اتفاق نمي‌افتد؟

وزير ورزش بايد پاسخ بدهد كه دقيقا منتظر چه چيزي است و هدفش از به وجود آوردن اين همه حاشيه بي‌دليل چيست؟ سجادي بايد به همين شكل در مورد معاونت قهرماني هم توضيح بدهد.

اينكه چطور ايشان وحيد يامين‌پور مجري صداوسيما را در همان روزهاي اول بدون هيچ‌گونه رزومه مشخصي در حوزه معاونت جوانان به عنوان معاون وزير منصوب كرد اما در حوزه ورزش به جمع‌بندي نرسيده؟ اينكه از پشت گوش انداختن تصميم ورود زنان به استاديوم چه سودي مي‌برد و چرا با مقامات بالاتر از خودش در اين زمينه گفت‌وگو نمي‌كند؟ همچنين بايد توضيح بدهد كه وعده ۶۰‌ روزه‌اش براي خصوصي‌سازي سرخابي‌ها چرا محقق نشد و چرا اگر قرار نيست چنين اتفاقي بيفتد زودتر اعلام نمي‌كند؟

شايد بهتر باشد از فردا نام وزارت ورزش و جوانان را به وزارت تعلل و سكوت تغيير بدهند تا حداقل كاركردش براي همه مشخص شود. تمام كاري كه حميد سجادي از زمان نشستن به صندلي وزارت انجام داده ورود به بحث تبليغات محيطي باشگاه‌ها بوده و غير از اين به جز تبريك گفت موفقيت ورزشكاران يا بيانيه دادن به مناسبت رويدادهاي سياسي، مذهبي كار ديگري انجام نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج